Jeremy Geddes - Imperator Timed Release

Da var den ankommet!

Spennende. Kvaliteten?
Fikk mail på onsdag om at den var på vei.

Det sto i mailen at de anbefaler å ikke ta det ut før hos rammemakeren, så prøver å styre meg :stuck_out_tongue: var en liten tube, så det er nok ganske stramt rullet

Da er min ankommet også - gikk rett til Rammeservice, jeg må si at jeg ble positivt overrasket over trykket. Valgte Eik ramme og art glass, skal hentes senere i uken.

Fått det på vegg? Venter enda på mitt så hadde hvert kjekt å se noen spm allerede er innrammet.

mitt kom også i går, utrolig kvalitet!

Mitt ble sendt for over 3 uker siden, venter enda :anguished:. Funker ikke med trackingen heller så har ikke peil på hvor det befinner seg i verden. Men for de som har fått det, hadde det vært kjekt å fått sett et bilde!

Mitt ble også sendt for tre uker siden så det dukker nok opp snart. Hadde vært interessant å se innrammingen folk har gått for.

Fikk mitt i går. Tok det ut av røret, og angret som en hund etterpå. Veldig langt og vanskelig å rulle sammen igjen. Kvaliteten er upåklagelig. Og teknikken er fremragende. Skal levere min til innramming på torsdag. Ser for meg enten hvit ramme, eller kanskje lys eik eller noe.

Her er et bar (dårlige) bilder av ferdig innrammet Imperator - gikk for eikeramme og off-white pp.

NB bildene er tatt med mobilkamera - første uten blits, andre med blits - og bildet er bare prøvehengt - skal høyere opp på veggen.

Forøvrig veldig fornøyd med jobben Rammeservice har gjort!

Lå hentelapp i postkassa i går, så har plukket det med fra posten og håper å rekke rammemaker på vei hjem fra jobb i dag. Spørs om jeg kanskje må vurdere eik selv - så bra ut!

Så veldig bra ut. Samme løsning jeg vurderer selv:slight_smile: