Jeremy Geddes med nytt trykk

Ligger ute nå :smile:

2 Likes

Da var den bestillt :+1:t2:

2 Likes

Kjøpt!

Hypostasis havnet på 1411, for å være pinlig nøyaktig. Akkurat det bildet hadde nok en større appell ettersom den minner fryktelig om Red Cosmonaut. Dette opplaget tipper jeg blir en hel del mindre.

Tallet jeg trodde jeg husket var 1511, hehe. Ja blir spennende å se opplaget da :slight_smile: er vel ikke lenge til han gir ut informasjon om det :slight_smile:

Dette skal iallefall rett på veggen hos meg. Jeg likte det veldig godt.

Endte på 1100. Færre enn sist, men likevel en 0 for mye :slight_smile:

1 Like

Noen som vet når disse sendes ut?

Har fått Mail om at det kan ta litt tid, de første som har bestilt får først osv… :slight_smile:

Likte dette slippet! Kan se ut til at Geddes sender et lite vink til Berini’s ‘Apollo and Daphne’. I alle fall myten om Daphne og Apollo.

Destroy the beauty that has injured me, or change the body that destroys my life.’ Before her prayer was ended, torpor seized on all her body, and a thin bark closed around her gentle bosom, and her hair became as moving leaves; her arms were changed to waving branches, and her active feet as clinging roots were fastened to the ground…

1 Like

Har ikke fått mail om noe enda. Handlet i siste sekund, men skulle ikke tro det hadde noen betydning…

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Når det er over 1000 tuber som skal sendes ut har det nok en betydning for når man mottar om man står først eller sist i køen…

2 Likes

Flere som har fått mail eller har hørt noe om denne? Jeg har ikke hørt noe. Ifølge paypal betalte jeg trykket 42sekunder etter release.

Nei ikke fått Mail, tror jeg var forholdsvis tidlig ute jeg også

Ok, takk for svar. Kan være et godt tegn det da, at det går forholdsvis raskt med de som kjøpte først :slight_smile:

40 sekund her, ikke hørt noe…

1 Like

Tipper vi kan vente en stund på dette

1 Like

Den kommer når den kommer :wink:

1 Like

Fikk denne i dag! Fin julegave!

2 Likes