Jo, nå skal du høre

Det har seg slik: I mars ble jeg invitert av noen kompiser til å bli med på en tur til Gøteborg. Jeg booket reise og hotell ganske så ASAP, da det var ok+ priser på dette.
De skulle booke ila noen dager… og for å gjøre en kort historie enda kortere - de avlyste på tirsdag og jeg bestemte meg nærmest sporenstreks at jeg drar alene, for det hadde jeg mulighet til.

Så, nå sitter jeg her da - på en plass som heter Kopps. Har med maccen og jobber litt, men er nå nede i tredje øllen og klarte å kjøpe meg inn på en pokerturnering på Cosmopol om 45.min. Men la oss ikke dvele med detaljene. Jeg kan ikke forsvare at jeg drar til Gøteborg alene for å spille poker, så: Er det noe jeg burde bruker morgendagen til å se? Utstillinger, noen piecer på noen vegger… et eller annet?
Hilsen fyr som må ha noe å vise frem når jeg kommer hjem til samboer på søndagskveld.
Takk for tips og hei skål<3

H.

22 Likes

Dårlig med forslag, men sporty gjort å bare reise avgårde på egenhånd!

2 Likes

Ukens innlegg, hyller deg !!
Ingen tips, men Bergen skåler i retur!

SKÅL! :beer:

1 Like

Skål, @henkeob! :beer:

1 Like

Brewdog Bar er verdt turen.

1 Like

Jeg har (som vanlig) lite å bidra med hva gjelder kunst, men mat og vin kan jeg. :wink:

Restaurant:

  • Koka
  • SK mat & mennesker.
  • Project

Pub:

  • Barabicu. Gode cocktails.
  • The Bar (ved siden av The Barn restaurant) Kyrkogatan 11.
1 Like

Takk foe hyggelige meldinger og skål-er. Oppsummert: Det funker bra å reise alene på en to-dagers i Gøteborg. Med noen ekstra podcast-episoder på øret og maccen til litt jobb gikk helgen overraskende fort.

Det nærmeste jeg kom noe kulturelt denne helgen var Ørgryte - Halmstad på gamla Ullevi (2-0 forøvrig). Frister til gjentagelse, men det kanvære at jeg dobbelsjekker med de såkalte «gode» kompisene neste gang;)

Goood mandag og uke!

4 Likes