Ikke fått. Det lover vel kjempebra 
Ser jeg har blitt trekt på paypal vertfall!
Jeg fikk confirmation nå
Jepp, regner med det gikk fint siden min paypal overføring ikke er refundert
Noen som skal ramme inn evt har en god idé til innramming? Liker generet trykk med svart bakgrunn!
Fikk bekreftelse selv. Digg.
Jeg har en Eternal Reflection med svart ramme, svart passepatout med hvit kant imellom bildet og passepatout som virkelig ser bra ut.
Kult @azidops ! Selv har jeg one small step med samme combo som du beskriver, perfekt kombinasjon, eneste jeg angrer på er at jeg ikke brukt art glass! Tenker samme på john doe men kanskje med sølvramme franmfor svart?
Det finnes svarte rammer med deler av rammen i sølv som fint bryter litt med det svarte. Har aldri sett en ramme med bare sølvfinish enda, kan bli kult.
Din ER versjon høres fet ut @azidops !
Om noen angrer på at dem gikk for dette, PM ![]()
Har noen hørt noe mer ang sending?
Nei ikke hørt noe her heller
Fått mail om at de sendes fortløpende og alle bør være sendt i løpet av et par dager. Merk at begge lokk på tuben må fjernes før trykket tas ut.
Skulle hente dette på posten i dag. Ble nødt til å sende det rett tilbake:-(

Oh no… Kjipt! Er det noe regler rundt det å ta i mot en ødelagt pakke? Om du tar i mot så “godkjenner” du liksom innholdet?
Den er kjip! Men han ordner nok opp. Fikk du/dere Mail med sporingsnummer?
Litt nedtur var det, men John Doe var hyggelig og mente jeg ikke skulle signere ut pakken og bare returnere den med en gang. Vet ikke om du godtar innholdet ved å ta den imot. Jeg har f.eks. fått ødelagt trykk fra graffitiprints hvor jeg ikke fant det ut før jeg åpnet tuben. Da fikk jeg beskjed om å rive det i stykker og sende bilde, så sendte de et erstaningstrykk.
Jeg mottok ikke noe sporingsnummer @Olando Det dukket bare plutselig opp.
Da fikk jeg endelig mitt print. Ser veldig bra ut:) Doe har skrevet på røret: 1x original artwork- Hand painted/printed poster. Måtte allikevel betale mva noe som er greit. Men litt artig er det at posten skal ha 288,- i gebyr for å legge ut for 254,- i mva. Kanskje jeg skal få meg jobb i denne lukrative bransjen:)
Det er helt latterlig… Skjønner ikke at de har hjemmel til å gjøre det. Tyveri på lyse dagen