Da stopper vi juleønskene, men meld tilbake om ønskene er oppfylt.
Rekorden med ønsker oppfylt så langt er slått fra ifjor.
Grattis til @anon57870405, @Shagga_Son_of_Dolf, @ketilsan
Antall personer er litt feil, må legge fra meg PC’en før kona blir virkelig irritert.
God Jul til alle og husk, se igjennom listen og gjør noen her på KV glad ved å oppfylle deres ønsker.
Meget artig liste og kjekt å se at Dolk kommer så pass høyt på listen. Det slo meg i etterkant at Banksy burde vært på min… men… det er liksom så uoppnåelig for min del at han aldri var i tankene når jeg skulle liste mine tre ønsker. Jeg tipper den gjelder for flere her inne :).
Norske gateartister henger høyt hos de fleste her. Og en gammel traver kommer langt ned på listen. Chevrier. Betyr det at folk er litt mettet på superhelter og fjes? Sikker mye meninger der.
Uten at jeg skal mene alt for mye om det, så blir det kanskje litt for gjentakende for mange. På den annen side er det en veldig fin introduksjon til kunstens verden. Derfor synes jeg det er veldig ironisk de som hater på henne, da mange likte motivene hennes tidig i sin egen kunst interesse
Det er generelt ikke super sjarmerende når folk ser ned på andres preferanser. Behov for å markere sin overlegenhet innen både alkohol og kunstsmak grunner nok uansett bare i en usikkerhet anyways.
Det er alltid en med strammere snurrebart rundt neste sving, så det handler bare om å være komfortabel ha integritet.
Her er jeg helt enig. Chevrier var en av de som fikk meg inn på denne interessen.
En annen som havnet litt ned på listen er favoritten Connor (altså en av mine favoritter). Det kan kanskje skyldes at det siste han driver med virker å ikke helt fenge folket. Se bare på siste slipp. Jeg har aldri sett det være så stille rundt et nytt verk fra den kanten.
Kloke ord der. Samtidig må det være lov å snakke om kunsten og det en mener om spesifikke verk. Ja, uten at en skal gå på person og enkeltes preferanser her inne. Utfordringen blir vel gjerne at om jeg kritiserer en kunstner kan noen føle på det som kritikk mot dems smak. Det er det jo nødvendigvis ikke :).
Men by all means. Vi har jo sett tilfeller her hvor enkelte drar det litt langt. Det gjelder vel å finne en balanse