Klar for en billig Banksy?

Tusen takk, thopet. Det var utrolig hyggelig sagt av deg. Dagens nest beste melding by far!

Funfact: Jeg begynte å gråte ganske høyt når jeg leste mailen tidligere i dag. 3-åringen i baksetet i bilen lurte på om jeg hadde vondt, om jeg hadde bursdag eller om det var jul :joy:

25 Likes

Gratulerer! Tidenes førjulsgave :slight_smile: :santa::evergreen_tree::christmas_tree::gift:

1 Like

En som jeg jobber med, som jeg måtte overbevise om å sende mail og at det er legitimt har og fått! :rofl:
Så det blir en ny Banksy i Haugesund!!!
PS: han er fortsatt skeptisk :face_with_raised_eyebrow:

6 Likes

Ja folkens, da er Banksy mottatt og levert hos rammemaker :slightly_smiling_face:
Må innrømme den var finere up close and personal enn jeg forventet og mye mer detaljert enn 2006 utgivelsen. :heart_eyes:
Innpakkingen hos POW var bullet proof med doble rør og det hele.
Han har valgt smal svart list og passepartout, ikke flytende. Kommer forhåpentligvis med oppdatering her.
Før innramming:

…kanskje min tur neste gang :crossed_fingers:

32 Likes

Argh! Misunnelig!:grinning:

1 Like

Hvor lang tid skal det ta for å motta mail fra POW :thinking: '? Den er signert jo… :heart_eyes:

1 Like

Fulgte det med COA eller må du søke om det selv hos Pest Control?

POW har vel sagt at de ikke vil gi ut COA før om et år?

Noe som er meget fornuftig.

1 Like

Det stopper ikke Banksytoget uansett.

https://www.ebay.com/itm/Banksy-Sale-Ends-Today-Signed-Numbered-Original-Ltd-Ed-POW-Print-Barely-Legal/122827638481?hash=item1c991906d1:g:~1MAAOSwUchaGKeF

Hahh,ja det er jo gitt vekk. 150.000,- Det som er gøy er jo at det helt sikkert finnes noen som vil kjøpe det,og synes dette er en fin pris

Ingen COA, blir som de har sagt, å søke i 2019.
Jeg har likevel bedt han spare på ALT dvs, tuber, silkepapir med POW logo, skrive ut og lagre all korospondanse og kvitteringer. Info mailen fra POW inneholdt og nr. på trykket/500 som allerede er registrert hos PC så uansett hva som skulle hende så er Provenance på plass.

Personlig så tror jeg den på Ebay er kun ute og tester markedet. Tror den blir trukket usolgt grunnet høy reservepris. Mulig han har en kjøper og vil vite hva han kan forlange. Og greit mht forsikring…

Hentet i dag, enkel svart list med passepartout. Rent og pent resultat :star_struck:

BTW dette er galskap Ebay?
ser likevel at budet er $3000 lavere enn i formiddag? :thinking:

12 Likes

Clean innramming, classy.

Banksy er, og vil nok i all overskuelig fremtid være, ren galskap. Det som er spennende er hvor mange som havner på ebay de neste månedene av det totale antallet solgte. Med salg over 150k vil nok mange la seg friste…

Ligger og en til “Buy it Now” til £40K! Jaja verdt et forsøk :wink:

Veldig fin innramming! Jeg valgte også sort ramme på mitt, men gikk for en noe tykkere variant: Har hvite rammer på alt jeg har fra før, men følte at denne «trengte» en sort ramme. Valgte også en sort liner på innsiden av passepartouet. Poster bilder når jeg henter neste uke :blush:

2 Likes

Plukket opp denne hos Jonas Leborg og Galleri Kollekt nettopp. Jeg lyver hvis jeg sier at jeg ikke er veldig fornøyd :blush:

46 Likes

misunnelig!! Ser veldig bra ut!!

1 Like

Pent,:+1: ville nok valgt noe lignende om den lenger opp i tråden var min :cry: