Kollekt: 25% på all innramming frem til 1 desember!

Galleri Kollekt: i Tordenskioldsgate 12 ved Oslo Rådhus tilbyr frem til 1 desember 25 % på all innramming!

Parkering: Av- og pålessing rett utenfor døren.

Åpent mandag til fredag 10-17. Dersom noen ikke rekker i arbeidstiden, møtes vi etter avtale.

Vi ses i sjappa!

Peace, Jonas**91241269

11 Likes

5 Likes

Supert! Vi ses absloutt i sjappa!

2 Likes

Passer perfekt! Jeg tar turen innom.

3 Likes

Vakre Murakamier!

2 Likes

Fikser du innramming i Bergen også med 25%? Hadde vært knall, men vet det blir vanskelig. Har 5-6 som må inn i ramme forhåpentlig før nyttår…

1 Like

Det hadde vært magisk!

Vet du hva det er 25% av? Ikke jeg. Kanskje vi har samme priser i Bergen allerede? Hva med et eksempel her? La oss si rammemål 80x80cm, AR glass, enkel svart rammelist og en passepartout.

3 Likes

Det er bra å være litt mistenksom Pinkerton, er mye lureri rundt omkring ; ) Skulle gjerne rammet inn for dere, men da må vi finne en eller annen smart frakt løsning tror jeg…

Innrammingen som du skisserer; et trykk feks. på 70 x 70cm , 5-5-6 paspa (tilsammen 80x80), AR70 glass og en matt sort ramme. 2800,-

Du kan kanskje få det til samme pris hos en eller annen billigkjede med høyt volum, men det er forskjell på kvaliteten.

Boom ba dilla

jonas

12 Likes

2800,- er det før eller etter rabatten?

1 Like

Om det er 2800 før rabatt er det særdeles rimelig. Om det er 2800 etter rabatt er det fortsatt veldig rimelig så benytt sjansen og lag overtid for Jonas.

5 Likes