Kunne trengt litt hjelp

Hei,

Vil si jeg er ny på forumet her, så litt usikker på om dette er rett sted for min post, så si ifra hvis jeg har gjort feil. Fulgt med en stund på forumet i det stille, det har resultert i kjøp av både Mehdi (siesta) og Nuno Viegas sin main edition på slipp. Formålet for disse kunst kjøpene er å piffe opp den nye leiligheten jeg har kjøpt. Har meget lyst til å kjøpe et par malerier fra Sandra og Martin, men føler disse går med en gang, samt er vanskelig å få tak i. Noen som har noen innspill på andre malerier jeg kunne kjøpt? Takk for evt innspill. Ha en god helg!

Galleri Kollekt i Oslo hadde i hverfall en del Whatson originaler på utstillingen som åpnet torsdag denne uken. Ta kontakt og hør hva som er tilgjengelig.

Takk skal du ha!

Se litt bredere og utfordre deg selv. Det er ganske mye bra kunst der ute. Send meg gjerne en melding eller svar her så kan jeg komme med mer direkte svar. Men i mellomtiden kan du se på Artsy siden vår for litt diverse verker vi har eller har solgt i det siste. Ta også en ekstra god titt på Charlie Roberts, New York Times anbefaler å dra innom Deitch for å ta en titt :wink:

2 Likes

Hei og velkommen,

Da er du godt i gang med Mehdi m. fl…
Ser du skriver “malerier” er det da originaler du er ute etter?
Jeg er normalt ingen “pirk” men det er stor forskjell på kost og tilgang på originaler og trykk, som er noe rimeligere og ettersom det finnes flere, enklere å få tak i :wink:
Lykke til :+1:

Hei og takk for det :slight_smile: har blitt to trykk nå, samt 2 originaler. Men originaler er det jeg liker best. Så si ifra hvis du kommer over noen, god helg!