Kunst hjemme. Hva ser du på NÅ?

Takk for hyggelig velkomst!
Bildet er av den norske fotografen Anja Niemi, utrolig dyktig.
Legger ved et litt bedre bilde av fotografiet.

20 Likes

9 Likes

9 Likes

7 Likes

Gjenganger kunstnermessig, men; Første innramming som ikke ble sort/hvit. Stort steg for meg, lite steg for andre :grinning:

19 Likes

Mitt første kjøp, madonna lystrykk fra Stuttgart(?) utstillingen i 1954 jeg fikk omrammet i litt mer moderne ramme for å gi det litt nytt liv.

15 Likes

Råflott innramming! Digger når folk er rammer inn etter motivet, og treffer såpass bra som dette! :ok_hand:t3:

1 Like

Jakob Weidemann fra 1959. Synes den har likhetstrekk med Eddie Martinez og siden jeg ikke har råd til EM, ble det denne. Rammet inn av kunstneren selv og gitt i gave til Jan Thurmann-Moe, julen 1959.

13 Likes

4 Likes

Tittelen er «Sommerfugl i vinterland», men gjennom lockdown i tigerstaden har verket gitt meg en annen mening, og vært til stor hjelp for psyken med at det kommer en dag hvor ting normaliserer seg og dette håpet må en holde fast ved og se frem til dagen det skjer

15 Likes

Pøbel-avdelingen har blitt “digitalisert”:

29 Likes

@Tvaage Liker hvordan du har løst NFT’en. Ellers synes jeg også det er verdt å nevne noe om den platespilleren også… nice! :slight_smile:

2 Likes

Da denne ikke passet inn i tråden modifisert 17mai kunst så hiver jeg den inn her.

Gratulerer med dagen. :sunglasses:

15 Likes

Gratulerer med dagen :bouvet_island::bouvet_island:

17 Likes

Ha en fin 17. mai, kids. :sunglasses:

4 Likes

Kjøpte du Pøbel - Bunad på wish eller? :stuck_out_tongue:

23 Likes

HAHA! Dagens kommentar.

Gårsdagens faktisk :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 Like

Endelig rammet inn :grin: