Kunst hjemme. Hva ser du på NÅ?

Forsøker en liten “art screening” i kveld. Empire State (3 min) av Elois Fornieles.

3 Likes

18 Likes

17 Likes

Hjemmekontor-rot, døende planter, skitten katt på piano, malplassert skulptur på kjøkkenklut og skeive bilder. Og The Office, ofc. Veldig Instagram-vennlig bilde mao. God helg :new_moon_with_face:

14 Likes

26 Likes

Skulle ønske junior sovnet like fort som disse tre koalaene! :sweat_smile::ok_hand:t3:

13 Likes

Breathe endelig hentet fra rammemaker. Tester ulike plasseringer.

12 Likes

J.T. Bøe viser vei :point_up_2:t3::medal_sports::rabbit2:

8 Likes

5 Likes

Sverre Malling - King Solomon’s Ring:

24 Likes

Nydelig innramming! Vurdere det samme med litt annen list☺️

2 Likes

Fantastisk tegning! Jeg venter på min fra galleriet, kan hente den i mars :raised_hands:t3: Kan jeg spørre hvordan du vurderte når du gikk for flytende innramming av hele arket? Jeg hadde egentlig tenkt å gå for en bred passepartout, men ser jo nå at jeg kanskje burde revurdere…

1 Like

Mine refleksjoner var at trykke er plassert i senter av arket med 2 cm ekstra på nedsiden og er mao. tilpasset for å bli vist. Jeg ville også synliggjøre hvorfor bildet ble så stort som det ble. Kantene på arket er fine og jeg syntes de fortjente å bli vist da det etter min mening er endel av uttrykket til motivet. Ble meget godt fornøyd med resultatet. Flere har lurt på hvorfor jeg gikk for denne løsningen, blandt annet Ørnulf Opdahl som mente kantene ikke var ment får å synest. Jeg konkluderte med at vi får være enige om å være uenige😊 Blir helt sikkert flott med passepartout også. Skal godt gjøres å skjemme dette motivet.

5 Likes

29 Likes

10 Likes

25 Likes

Rått bilde, men nå er det på tide å rydde vekk jula vel!

12 Likes

29 Likes

39 Likes

Det var en fin Geddes skulptur.

2 Likes