Lækkert!
Ida Ekbladen er godt plassert i yttergangen. Det første jeg ser når jeg kommer hjem og siste jeg ser når jeg drar.
En flott vegg! (og flottere blir den nok snart!)… -men… får man ikke tripp-trapp-stol i samme modell som resten av stolene? (er det rip-off av Ukrania’s nasjonalsymbol forresten?
)

spør for en venn…
Nydelig Ida Ekblad. ![]()
Tusen takk for det. Fikk opp øynene for henne alt for sent for min del så toget har nok gått mtp å ordne originaler men jeg har sett meg ut flere fine edisjoner som skal ordnes på sikt også. Glad i Ida ![]()
Meget observant godeste Godeste ![]()
Det er chesterfield både spisestue og skap, usikker på om de er produsert i Ukraina - kvaliteten på det er en krigserklæring i alle fall
tripptrappen er sjefen i huset sin, den kødder man ikke med
(4år)
Har fått et par spørsmål om bildene i som er i bakgrunnen på min tidligere post. Her er den ene, David Yarrow - «Last orders». Et av de feteste fotoene noensinne spør du meg.
Åhh håhåhåhååå det var rått!! ![]()
Fåkke blitt stort flottere enn et Lofoten lerret ![]()
![]()
Den er nydelig - og flott ramme.
Samboeren ønsker seg blomster til bursdagen. Bestemte meg for å tolke det litt fritt… Kjøpte derfor et gedigent ullteppe med «panter’n» av Melgaard (som tross alt holder en blomst) og hang det på veggen.
Veldig usikker på om det blir god, middels god/dårlig, eller utelukkende dårlig stemning når hun kommer hjem.
God! Stilig!
Utrolig stilig! Både teppet og veggen - kan henge mye god og stor kunst der ![]()
Kul gave!
Oppdatering?