Kunst hjemme. Hva ser du på NÅ?


Tilbake, på vegg med ramme :star_struck:
Ser lite ut, men 0,5x iphone kamera i trapperepos 1,5 etasje opp til tak…

13 Likes

…mens man venter på guttungen får på seg skoa for å besøke brannbamsen Bjørnis, rekker man noen sekunder med Pejac :heart:

28 Likes

Hentet fra Ramme Service i dag, ble fornøyd😄

12 Likes

Clayton Schiff

13 Likes

30 Likes

Trøster meg med at det er mer stimulerende kunst på veggen enn på TVn for øyeblikket….

14 Likes

Hvor stor er frøkna? Var større enn jeg først trodde ser det ut til

Edit: av en eller annen grunn har jeg tenkt på bildet som ei dame, men ser jeg tar kraft-feil

1 Like

Sepuku er vel en mann så vidt jeg vet? Den er omtrentlig 70x100 i alle fall :blush:

1 Like

En Masai på veggen på barnerommet.

9 Likes

Nå skal det sies at det fantes visst nok kvinnelige samuraier back in the days, men motivet Seppuku fra Pejac tolker jeg som en mann.

Funfact. Seppuku er Pejac sitt første trykk. Alle trykkene er unik da bladene er delvis håndmalt av kunstner. Var ikke det riktig @Fingercut ? Motivet i seg selv er ganske enkelt sammenlignet med det han har laget i nyere tid, men det gjør det også litt spesielt etter min mening. En favoritt :slight_smile:

1 Like

Apropo…


Er mye som er riktig på dette bilde. Ja om jeg skal si det selv :grimacing::sunglasses::joy:

18 Likes

Der var det mye snacks ja :star_struck:

1 Like

Edit: Fikk bekreftet nå at alle A/P’er er med rosa blomster.

(Fikk ikke editert innlegget)

3 Likes

Bareksten gin er fantastisk! Du burde prøve absint fra dem også :kissing_smiling_eyes:

Den står på hyllen her hjemme sammen med en haug andre Bareksten produkter ;). Det jeg har i glasset er Bareksten aquavit. :slight_smile:

Har utnevnt meg selv til Bareksten ambassadør da jeg synes de gjør veldig mye kult og har skapt noen veldig gode produkter.

3 Likes

20 Likes

Kai Fjell oppe venstre. Det høyre lignet fryktelig på Munch :sweat_smile:

2 Likes

Fikk levert og montert shuffleboard i dag.

I mancaven med litt kunst «over» shuffleboardet. :slight_smile:

35 Likes

Stig Bareksten i bakgrunn?

3 Likes

Mancaven kommer seg​:+1:t2::blush:
Hang ikke favoritten min til høyre før? :scream:

4 Likes