Kunst hjemme. Hva ser du på NÅ?

Må spørre deg, hr borrelås, er alle bildene på denne veggen også hengt opp med borrelås? Setter dette merker på veggen hvis du tar det ned?

Min erfaring med disse borrelåsene (hadde dette 1 år på mine vegger), er at det ikke lager merker/fargeforskjeller.

1 Like

Hehe, håpte ingen skulle bemerke det. Litt off sync er innafor :wink:

Alle er hengt opp med borrelås. Jeg har tatt ned ett bilde og det satt ingen merker, og var enkelt å fjerne.

Har du link til produkt og bilde av opphenget? Spør dir en venn som er veldig interessert :sweat_smile:

Akkurat åpnet denne leveransen fra Heni som er signert av Damien Hirst. Veldig fornøyd :slight_smile:

18 Likes

De finnes i forskjellige størrelser og i hvitt eller svart. Jeg har kjøpt mine på enten Jernia eller Clas Olson - Bildeoppheng

1 Like

En stund siden jeg var hjemme for å se.
Men denne vet å møte blikket…

18 Likes

Lager middag til denne utsikten

25 Likes

Var på et veldig bra juleverksted på Flytårnet (Fornebu) i helgen.

Her kunne man blant annet være med å lage silketrykk på papir. Like stas for undertegnede som for barna :smile: Kjempegøy å se hvordan selve trykke-prosessen fungerer i praksis.

Gutta lagde noen eksklusive HF-varianter, mens far (i midten) -fikk ta til takke med en main :art:

17 Likes

31 Likes

4 Likes

Må si jeg likte bildene dine! Veldig behagelig å se på :blush: har du noen priser i tankene for hva du tar for et verk?

1 Like

Hei, responderte du til bildet mitt eller noen andre sitt?

Ja til ditt bilde :slight_smile:

Avhengig av tid brukt, materialer og størrelse selger jeg for mellom 800-2100kr :sunny:

20 Likes

Umulig å ta brukbare bilder uten naturlig lys…

Torbjørn Rødland, «Nineteen Lenses» – 2013-7. C-print. Edisjon.

Thyra Dragseth. «The Masterpiece», «Frozen Tulips» og «Odivelas».

17 Likes

Jennifer Coates, Leopard and Lion – 2021. Gouache og fargeblyant på papir.

18 Likes

Veldig fin samling @blanked! :+1: :ok_hand:

1 Like