Kunstverk på baderom

Hei.

Jeg har gått med tanken om å få opp et bestemt kunstverk på badet. Er det noen som har erfaring med det?

Jeg er som dere sikkert skjønner bekymret for fukt og skader på trykk og ramme. Det er helt ny leilighet så ventilasjonssystemet er bra.
Tanker?

Ville personlig ikke hengt noe svært verdifullt på badet. Finnes nok mye annen kunst ,som skulpturer ,figurer og lignende som tåler et “sånt miljø” du kan pynte med.
Da slipper du også å lage hull i flisene og hvis du har det.:+1::+1:
Jeg liker faktisk heller ikke å henge spesielt verdifulle ting i nærheten av baderomsdøren,da trykk kan ta skade store tempratur og fuktforskjeller.

Trykk på pleksiglass eller aluplater kan nok fungere fint. Mine foreldre har forøvrig et lerret på ene badet som Ikke har fått noen skader eller endringer etter bortimot 15 år i samme miljø, så tror nok trykk er det man må passe på å holde borte fra badet :slight_smile:

Alu og plexi er nok gode alternativer. Alternativt så tar du de 3 nye skateboardene til Sandra, skur inn trucks på toppen og bruker som håndkleholder :grin:

7 Likes

Det er trykk det er snakk om, nærmere bestemt Nick Smith. Kunstgjenstander har jeg, men noen pupper hengene over badekaret hadde liksom gjort hele badet. :smile:
Skateboards er nok ikke aktuelt, men takk for forslaget. hehe

Papir reagerer på luftfuktighet, så da må du være forberedt på at det kan bølge og krølle seg.