🔷 Lanseringstråd

Kjøpte et selv og er i samme situasjon som deg. Angrer veldig på at jeg ikke fikk fatt i 2020 versjonen. Senterbildet med talerstolen kommer i neste slipp. (Ukjent dato)

1 Like

Off, då angrer eg veldig på at eg stod over i forrige omgang. Takka nei til preorder fordi eg synes utsnittet var for lite, fekk ikkje med meg at det var planlagt på denne måten.

5 Likes

Nei, men tipper den er på rundt 20k

1 Like

Pez på Facebook;
« New painting “Pixelodon” 105x180cm
Acrylic and spray paint on coated wood»




12 Likes

“I Know It’s Over” is HollyHock’s first international print release. In c

Print Release is (friday 14.01.22)
Time: 17:00 on gallerigunther.com

HollyHock is the alias of Mirjam Wagensveld (1975), a self-taught screenprinter and stencilart painter who lives and works in Rotterdam (NL).
Over the years she has become increasingly more known for her pieces on the streets and urban quarters that now are all over the world.

We are honored to be HollyHock’s main art gallery in Norway, and we are happy to show you our first print release with Hollyhock.
Size of print: 40x60cm

HollyHock & Aleksander Günther has also collaborated on a selected few pieces. These will also be available on the date of the print release 14.01.22 (friday) at 17:00

If you have any questions or inquiries please contact gallery owners Martin and Aleksander through email: martin.dyrseth@kunstark.com

Main version:


Ed: 30

Handfinished:


Ed: 8

Sunset edition/special:


Ed: 15

Sunset edition handfinished:


Ed: 4

Glacies edition/special:


Ed: 15

Glacies handfinished


Artists: HollyHock (NL) & Aleksander Günther (NO) have collaborated on a few works in the event of HollyHock’s printrelease together with Galleri Günther.
5 of each version is made = 15 in total
5 x 3
All are unique and titled uniquely. Numbered 1-5

Title: there is a dead bird
1/5

Title: Rose Tattoo
2/5


Title: Free Us From Chains
3/5

Title: Im Not Okay
4/5


Title: cry now die later
5/5



Glacies version / handfinished by Aleksander

Title: Skull & Bones
1/5

Title: drowning
2/5


Title: The Ice Princess
3/5

Title: Im Not Okay
4/5


Title: sad dagger ):
5/5


Sunset version / handfinished by Aleksander

Title: Skull & Bones
1/5



Title: Sad Skull
2/5



Title: tattooed girl
3/5



Title: Im Not Okay
4/5


Title: I Wrote Your Name On The Bullet
5/5



Kunstverkene blir tilgjengelig gjennom gallerigunther.com i dag kl 17:00

Link: PRINTRELEASE HOLLYHOCK

2 Likes

Denne var bare kul :slight_smile:

2 Likes

Takk for glimrende hook-up @anon57870405 :pray::raised_hands: Veldig fornøyd med nr 1 også!

9 Likes

Det er fascinerende hva som slår an om dagen folkens, eller hva tenker dere? Finner en del av denne amatør-aktige kunsten veldig kul selv, men jeg skjønner at svigermor blir raskere og raskere innom på kaffe også

3 Likes

15 Likes

Noen som vet pris på denne?

1 Like

18k

4 Likes

Utsolgt.

2 Likes

Klarte å huke til meg en. Passer fint sammen med Moskusen jeg har fra før :slight_smile:

2 Likes

New Pøbel release "Dirty Dancing"

Now available for purchase via buyer-lottery:

  • Mini size (Edition of 250)

  • Large size (Edition of 125)

  • Original on canvas (Edition of 3)

  • Half of lottery draw will be prioritized for healthcare workers.

  • All buyers must sign up in the lottery form HERE anytime before Monday January 24th 17:00 CET (Oslo time)

Dirty Dancing (Mini size)

11 color screen print
Handpulled

23 x 18 cm
9” x 7”

Limited edition of 250

Conqueror Connoisseur
300 gsm paper

Price: 3 000 NOK
(app. $ 340 // £ 250 // € 300 // ¥ 40 000)

5% Norwegian art tax included

Signed and numbered by Pøbel

Sign up for buyer-lottery HERE anytime before Monday January 24th 17:00 CET (Oslo time)

Dirty Dancing (Large size)

11 color screen print
Handpulled

65 x 50 cm
25.6” x 19.7”

Limited edition of 125

Conqueror Connoisseur
300 gsm paper

Price: 9 500 NOK
(app. $ 1 080 // £ 795 // € 955 // ¥ 125 000)

5% Norwegian art tax included

Signed and numbered by Pøbel

Sign up for buyer-lottery HERE anytime before Monday January 24th 17:00 CET (Oslo time)


Dirty Dancing (Original)

Spray painted on Museo linen canvas

150 x 150 cm
59" x 59"

Limited edition of 3

Price: 149 000 NOK
(app. $ 17 000 // £ 12 500 // € 15 000 // ¥ 1 960 000)

5% Norwegian art tax included

Signed and numbered by Pøbel

Sign up for buyer-lottery HERE anytime before Monday January 24th 17:00 CET (Oslo time)

Best regards,
ABCprinthouse

15 Likes

Kan 2 i samme husstand søke på lotteri men kun en som kjøper? Eller blir det trukket/eliminert dersom 2 telefonnummer har samme post adresse?

1 Like

hva er frakten på sånt?

Bruker stå ganske klart dersom det er “only one per household”, så vil tro at hele familien kan melde interesse i håp om at en plukkes ut.

3 Likes

Dog uten at jeg vet 100% sikkert. Men slik jeg leser det, kan alle i huset melde interesse.

3 Likes

NB. Maks ett innlegg per husstand/telefonnummer. Ved et kjøp vil kunstverket sendes til adressen som er oppgitt i dette skjemaet, og adresse kan ikke endres i etterkant.

3 Likes

Står klart og tydelig: “Maximum one entry per household/phonenumber.” (hvis man velger engelsk som språk)

2 Likes