🔷 Lanseringstråd

Blir det klokka 6 Norsk tid i dag SNIK slippes? Si gjerne fra om noen vil hjelpe meg :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hva skal man gå for, Snik eller Pichiavo? :thinking:

Torbjørn Morvik - Blue Planet

Produksjonsår: 2017
Medium: 3D optisk illusjon på lentikularplate
Størrelse: 40x40 cm
Opplag: 20
Signert og nummerert
3000kr. 5% kunstavgift.

2 Likes

Pichiavo :slight_smile:

Edit. Eventuelt den du liker best :slight_smile:

2 Likes

Steven Harrington - Coastline Bearbrick

Dimensions: 11.02 inches & 2.76 inches (Set of 2 Be@rbricks)

AVAILABLE SEPTEMBER 18TH AT 12:00 NOON PST

https://youandi.stevenharrington.com/products/be-rbrick-steven-harrington

1 Like
3 Likes

Hvis noen fikk tak i en main edition av Snik sin nye release ( SNIK TRANSCEND MAIN EDITION OF 60 HAND FINISHED) igår men angrer seg, så har jeg en kollega som gjerne vil kjøpe som sitt første kunstverk :slight_smile:

2 Likes

Josh Sperling - Donut
image

Mail: donut@casestudyo.com

5 Likes

Nok en ny release av Sandra Chevrier
[Link](NOW ON LINK BELOW VAULT PRINTS – GraffitiPrints)

3 Likes

Fortsatt noen flotte små canvas igjen

4 Likes

Floor van het Nederend

1 Like

Henry Hudson - 06:52:34 - 06:52:35 am

Henry Hudson - '06:52:34 - 06:52:35'

Digital print on Hahnemuhle Photo Rag Satin 310gsm.

Hand-signed and numbered by the artist.

Edition of 30 and 5 Artist Proofs.

100.7 x 76.11 cm.

Release: Monday 6PM BST

1 Like

Hvordan har dere som vil ha dette trykket tenkt å løse dette? Alle 50 blir tilgjengelig på forskjellige tidspunkt. Satse på et og vente til dette kommer?

Slippes ikke alle sånn ca. likt? Forstod det slik på mailen fra GP at de slippes kl. 17:00(uk) 1. oktober. Eneste forskjellen fra tidligere er at hvert eksemplar har egen link. Det jeg ikke forstod var begrunnelsen for at det gjøres på denne måten. Det skulle visstnok forhindre BOTs fra å snappe opp flesteparten. Vil det ikke i teorien være mulig å sette opp en BOT på hver enkelt når de ligger ute slik som nå?

1 Like

For de som ikke fikk kjøpt sist gang, så er det noen prints av SC igjen her:

4 Likes

Ok, da misforstod jeg. Vet heller ikke hvorfor de gjør det sånn. Selv om de endrer linken kan en bot settes opp til å søke på navn, størrelse osv. Er ikke avhengig av å ha en direkte link til produktet. Men, sikkert noen her som kan mer om dette.

1 Like

Ja, ser ingen andre alternativer uten bot. Personlig liker jeg ikke dette trykket, men det blir nok uansett revet bort i løpet av sekunder.

‘Nocturne’ Print Release

Hi Everyone,

I will be releasing ‘Nocturne’ as a Limited Edition, signed and numbered print on Thursday October 1st at 5pm (London), 12noon (New York), [9am (Los Angeles)

The prints are available to ship worldwide.

This will be a timed release with the print being available for four days only before being withdrawn, you will not be able to get this print again after that. Print image size is 70x36cm (27"x14"), paper size is 76.5x48cm (30"x19"), cost of the print will be £250 (inc. worldwide shipping), printed on 310gsm acid free archival smooth cotton rag paper.

Prints will be signed and numbered with the numbers being assigned in order of purchase, so if you particularly want a low number, get in early.

The prints will be available from my website www.darrenreid.co.uk from the date and time stated above.

Thanks everyone.

Darren

3 Likes

Rosson Crow - Belle Isle Conservatory

$1,250.00

This Diptych edition is comprised of two 6 Color Process Serigraph Prints on Cougar White Super Smooth, 130 lb cover with UltraGloss Spot UV coating. Deckled, numbered, and signed by the artist.
Each print is 36h x 24w inches
Edition of 50

2 Likes

@anon57870405, tusen takk for alt du oppdaterer denne tråden med, du er rå :raised_hands: :raised_hands:

29 Likes