🔷 Lanseringstråd

ZhiYong Jing - You still didn’t come
$800.00

Original Acrylic Painting on wood
Dimensions Approx : 28cm X 27cm
2020
Signed and dated on the back

Free shipping worldwide

*frame not included

Ble tilgjengelig nå.

Link:

6 Likes

Super Nurse av Fake Thursday 16:00 (CEST)

https://mcusercontent.com/494b3fa61afc9ec4a08370030/images/352ecdc8-9208-4516-8cc4-489068bfebd3.jpg

7 Likes

Har fått mye oppmerksomhet, blir spennende å se hvordan dette selger. Står som topp 2 Covid-motiver for meg med Pøbel “The lovers”

5 Likes

ÁKOS EZER - REACHING - PRINT
LIMITED EDITION
€175

320 GR SMOOTH MATT COTTON PAPER

A3+ 48,3 X 32,9 CM/ 19 X 12,95 IN

EDITION OF 50

SIGNED

2020

MADE IN HUNGARY

Link: https://art-is-just-a-four-letter-word.myshopify.com/products/akos-ezer-reaching-print-limited-edition

2 Likes

James Jean - Maze
25 editions: signed and numbered
Medium: patinated bronze, stainless steel, gold plating
Size: 30cm x 16.5cm (excluding stick)
Price: €8,175 (inc. VAT)

Link: https://shop.avantarte.com/products/maze

4 Likes

Den var flott denne her, men koster jo skjorta. Føler den er litt i dyreste laget. Hva syns dere ang value? Får jo mye fint for 90k… Og så får man igjen mye fint for 200k

Enig i at den er stilig men koster litt og er i dyreste laget for min del .Til 90K kan man få mye fint.

Er ikke det meste fra Avant arte priset i skyene?
Hadde aldri falt meg inn å bruke så mye penger på det «greiene» der!
Ser ut som noe suvenir man dro med seg hjem fra besøk til en stor botanisk hage med en labyrint.

2 Likes

Tja, det er mange av releasene i avantarte jeg liker godt. Prisen er ofte høy, men det er i mange tilfeller ikke mer enn man må betale. Derfor jeg spør hva folk mener om verdi/value på denne skulpturen, i dette tilfellet en kunstner hvor mye av det han lager ikke er så høyt priset.

Man kan jo spørre seg selv om verdien er viktig. Argumentet for mange er at det skal på veggen likevel, så det spiller ingen rolle bare jeg liker bildet veldig godt.

Som med mye annet er noe kunst dyrt, annen kunst billig. Jeg liker eldre mercedeser og kunne godt tenkt meg en hvite 56-model engang. Det kommer til å koste. Men verdien på bilen jeg kjøper holder seg, avhengig av kjøpet, godt eller dårlig. Om jeg gjør et greit kjøp, kan jeg kanskje om jeg får lyst og mulighet, bytte bilen med en sort -50 modell som jeg også liker. Kanskje liker jeg den sorte bedre enn den hvite om 10 år? Eller kanskje fruen liker den bedre…?

Du kan gjerne si at du syns avantarte-bildene er for dyre. Og vil kjøpe noe rimeligere. La oss si du liker renaut og ikke Mercedes. Da gjør du et rimeligere kjøp, men value kan vise seg å være mye mye dårligere ved et evt resalg. Sånn er det med hus også. Kanskje vil du aldri bo på Frogner fordi prisene er så høye. Men verdien der er kanskje likevel størst, og størst økende, i landet. Og sånn kan man fortsette med veldig mye :blush:

4 Likes

Hei. Er dette hos High on spray paint?

1 Like

Vel, jeg liker Porsche og bor på et dyrere sted enn Frogner, men kjøper fortsatt ikke den skulpturen.

1 Like

Ny Mr. Jago kommer neste uke. Ser ut som den beste hittil! Topp kvalitet fra goldmark atelier som vanlig.

82x80cm Edition rundt 100.

6 Likes

Såvidt jeg vet så er det riktig, men ser butikken er stengt akkurat nå…

4 Likes

Hvor slippes denne?

400£

Tror offisielle detaljer vedr. release kommer i morgen.
Tipper det blir rift om denne. :slight_smile:

3 Likes

kunstrasen - “Fencer vs Bubbles” Original Canvas Edition of 10 on 40x80cm Double Deep Edge Canvas (7,5 CM)
€900.00 - Coming soon

Tagged on Side, Signed and Numbered on Reverse. Comes with COA

Link: "Fencer vs Bubbles" Number 10/10 on 40x80cm Double Deep Edge Canvas | kunstrasen

8 Likes

Skal ikke hijacke lanseringstråden, men om noen er ute etter en original og unik (1/1) Kunstrasen fencer har jeg en med samme mål og på lerret til salgs for 12 000 NOK. Jeg spanderer shipping innad i Norge.

4 Likes

3 Likes

Mr. Jago
‘Adam’
23 layer hand pulled silkscreen
Edition of 95
82 x 80 cm
£400 + shipping

Available at 3pm (UK) Thursday 16th July at
www.goldmarkatelier.com/shop

3 Likes