đŸ”· LanseringstrĂ„d

1 Like

Jeg personlig tror de er rigget. alltid de samme gutta fra US som er griseheldig hver gang :stuck_out_tongue:

1 Like

Er det egentlig sÄ rart? De gutta du snakker om betaler GP penger for et produkt (vil jeg anta) og gjÞr gratis reklame pÄ SoMe i etterkant. Det hyper opp bÄde GP og kunstnerne. Det gjelder for sÄ vidt ikke bare GP, men svÊrt mange andre aktÞrer i dette markedet virker det som (ut fra hvem jeg personlig fÞlger pÄ f. eks Instagram)

5 Likes

’Dendrochronology’ av Harald Austad
90x90 cm, akryl pÄ tre, resin, glitter
Tilgjengelig nÄ hos haraldaustad.com

Harald Austad er en norsk kunstner og musiker med base i Los Angeles.

Han beskriver verket som et samspill mellom kreativitet og logikk hvor minimale former mĂžter maksimale farger.

Etter Ă„ ha jobbet med mid-century design for auksjonshuset Lauritz Ăžnsket han Ă„ viderefĂžre Space Age og 70-talls design til et moderne nytt uttrykk han kaller The Supergraphics.

Stilen er flat og hard-edge, med abstrakt geometri som bygger videre pÄ ideer fra Verner Panton og Victor Vasarely med inspiration fra Takashi Murakami og Kaws.

Harald Austad er utdannet Kaospilot med bachelor i Kreativitet og Innovasjon. Han lager kunstneriske uttrykk i mange forskjellige felt og er mest kjent som produsent og lÄtskriver for artister som Karpe, Madcon, Jarle Bernhoft og OnklP.

Ønsker du Ä se hvordan verket lages?
Prosessvideoene av kunsten har fÄtt millioner av avspillinger pÄ sosiale medier:

Pris - 30K pr stk

Ikke akkurat tilbud! :joy: Men dette var HF utgaven, lurer pÄ hva main gÄr for
 10k kanskje?

1 Like

Tipper 595ÂŁ
Stort opplag, 295 stk
 ++++++++

2 Likes

Er det bekreftet at det er en main utgave ?
Jeg tolket det som at det kun var 50 x HF.

Ja, Sandra bekreftet dette i gÄr.

1 Like

Blir Main Edt pÄ 295 + 50 HF

SkjÞnner ikke hvordan dere klarer holde styr pÄ alle disse whatson/sandra printene, samesameshit uten noe form for budskap hver gang Þrten ganger i Äret. #boblekunst

6 Likes

Fortsatt interessert i Ă„ kjĂžpe denne, send gjerne PM om du har en til salgs

:pray: :arrow_right: Martin Whatson

3 Likes

Om alt du handler mÄ ha en mening sÄ kjÞrer du pÄ med det i ro og mak. Jeg personlig har null problem med Ä kjÞpe ett bilde pÄ grunnlag av estetikk, og trenger ikke alltid Ä vÊre for en stÞrre grunn enn at det ser bra ut i mitt eget hjem :slight_smile:

5 Likes

Raymond Pettibon - No Title (Our Secret Spot.), 2022

Six-color lithograph on Rives BFK paper

44 3/4 x 30 3/4 inches (113.7 x 78.1 cm)

Edition of 35, 10 AP, 4 PP, 1 BAT
Signed and numbered recto
Printed by Derriere L’Etoile Studios, New York
Published by Utopia Editions

4 Likes

Cleon Peterson - Rule of Law 2

Erik Parker - New Soul

Frame included
€ 10.000
Edition of 25

Edition details

Dimensions
Unframed: ⌀ 70cm
Framed: ⌀ 80.3cm x 3cm

Framing
Prints arrive float-mounted in a circular solid wood frame, painted white with visible grain and protected by UV plexiglass.

Medium
41-colour screenprint with high gloss varnish details and seal on 410gsm Somerset Tub Size, uniquely hand-finished by the artist with black oil paint.

Finishing
Individually signed, dated and numbered by the artist on the back of the print.

Release date
August 12, 2022

Free Ride

Frame included
€ 10.000
Edition of 25

Edition details
Dimensions
Unframed: ⌀ 70cm
Framed: ⌀ 80.3cm x 3cm

Framing
Prints arrive float-mounted in a circular solid wood frame, painted white with visible grain and protected by UV plexiglass.

Medium
41-colour screenprint with high gloss varnish details and seal on 410gsm Somerset Tub Size, uniquely hand-finished by the artist with black oil paint.

Finishing
Individually signed, dated and numbered by the artist on the back of the print.

Release date
August 12, 2022

SEPE - Animal farm

2 Likes

Adeshola Makinde Print Release
“Jazz Cigarettes”
—
Saturday June 18, 2022, 1pm EST
at store.rkgallery.com

Adeshola Makinde
Jazz Cigarettes, 2022
Archival pigment print on Canson Arches BFK Rives paper
18 x 24 in

Ross + Kramer is pleased to announce Adeshola Makinde’s first print release with the gallery entitled, Jazz Cigarettes, on Saturday, June 18, 2022 at 1pm EST. Makinde’s print features a letter written by iconic Jazz musician and marijuana advocate, Louis Armstrong. The letter was written to Armstrong’s manager in response to his wife being arrested in 1954 on marijuana charges.

1 Like