Kun Norge som har strÞmstÞtte, og den gÄr rett til GP! ![]()
Release av flere trykk under forskjellige linker gĂ„r ofte litt tregere hvis mange gĂ„r for den samme. Jeg prĂžvde meg pĂ„ black, misset ut for sĂ„ Ă„ prĂžve pĂ„ silver men da jeg ogsĂ„ var for sen den ogâŠ
+1 Yellow her
er vel bare Ä skru av pushvarsel pÄ Finn
DAVID SHRIGLEY âNO ONE IS HAPPIER THAN MEâ - LAUNCHING THURSDAY 8TH SEPTEMBER
This Thursday weâll be releasing the latest David Shrigley edition âNo One Is Happier Than Meâ through the Jealous website at 12pm GMT - so set your alarms!
Title: âNo One Is Happier Than Meâ
Medium: 11 Colour Screenprint on Somerset Tub Sized 410gsm Paper
Edges: Cut
Year: 2022
Edition: 125
Size: 56 x 76cm
Editions 1-100: ÂŁ1,850
Editions 101-125: ÂŁ2,900
APâs: ÂŁ3,900
Notes: There is currently an 8 week lead time on the completion of this edition.
The release will take place strictly through the Jealous website, we wonât be taking any orders by email or phone.
Please be aware that we are limiting orders to strictly 1 artwork per person, we will refund you immediately if we believe you to have ordered multiple prints from the edition.
Ja se her ja⊠Rett etter Sandra release! Nei denne mÄ jeg skrape sammen penger Ä fÄ kjÞpt ![]()
RYOL
âMotorbike Vibesâ
Edition of 175
Fine art print on Moab Entrada 290gsm paper
Hand-deckled edges
21 x 30 inches / 53.4 x 76.2 cm
Signed and numbered by the artist
$250
Available next Friday, September 16 at 10am PST / 1pm EST via Thinkspace web store. https://shop.thinkspaceprojects.com/
1+ orange pÄ meg og
Endelig fÄtt tak i et trykk med X-men pÄ ![]()
Nice, synes personlig det var det visuelt peneste av de:)
The Tvorogov Brothers - A Bear With An Arrow

Uten tvil!
Anders RÞkkum kommer med nytt trykk. Lite info sÄ langt, men han delte bilde pÄ sin egen fjasebok
Jeg fikk mail av DHL at trykket er sendt, sĂ„ regner med jeg er ikke en av de heldige som fĂ„r hand enchaned versionđ
Jeg har ventet i to dager pÄ mail om at trykk er sendt, men har forelÞpig ikke mottatt noe. Selv om jeg mottok bekreftelse pÄ kjÞp, er jeg livredd for at det har skjedd noe som gjÞr at jeg ikke fÄr det likevel ![]()
Burde ikke bekreftelse pÄ utsendelse komme ila dagen, eller kan det ta noen dager?
HF versjonene ble pĂ„ forhĂ„nd pakket sammen med trykkene som ble solgt og plassert random blant de 25 av hver farge. SĂ„ 4 % sjanse for at den er pĂ„ vei med DHL for hver av ossđ
Jeg har heller ikke fÄtt noe sendingsbekreftelse fra Sandra enda, sÄ hadde gitt det litt tid
Du blander ikke med snik sending?
Kommer HF versjonen i tillegg til det vanlige trykket, eller er det HF versjonen de heldige fÄr?
FÄr nok bare HF ja om man er heldig og fÄr den
GÄr vel fort noen dager fÞr Sandra releasen blir sendt ut. Fikk Snik sendingsbekreftelse i gÄr, sÄ den er i hvert fall pÄ gang