Billigere og kjøpe Whatson av meg, enn direkte fra GP ![]()
Stive priser ![]()
Virker som at det er evig tilgang på P/P i hvert fall
Blir nok solgt uansett .
Ja, jeg er så lei av og se de samme bildene på Vault…
Dette er svindel i mine øyne, de trykker penger. Umulig å vite noe om hvor mange PP/AP de har…
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeg reagerer på denne.
Dette slippet hadde GP ingenting med. Det ble solgt direkte via Sandra sin egen nettside. At det plutselig dukker opp på ett vault salg hos GP er merkelig
Det er det som kaller flipping. Han hadde 2 sett for salg også. 98 og 99 om jeg ikke husker feil ![]()
AVAILABLE NOW: THE ARMORY SHOW 2022 COLLECTION
Use passcode armory2022 to shop the collection early
Shop ART FOR CHANGE’s co-curated collection of new hand-embellished and signed and numbered limited edition prints by Latinx artists Danielle De Jesus, Larissa De Jesús Negrón, Lucia Hierro, José Lerma, Devin Osorio, and Jean-Pierre Villafañe with a portion of proceeds benefiting Independent Curators International (ICI). Each of the selected works features a tension between a broad truth and its full expression across a diversity of contexts, a sensibility in conversation with The Armory Show’s overarching focus on defining Latin American and Latinx art.
Shop all of the new prints from our in-person presentation below, in support of ICI’s dedication to strengthening art communities throughout the world.
THE ARMORY SHOW COLLECTION 2022
Passcode: armory2022

DANIELLE DE JESUS
La Tiendita, 2022

LUCIA HIERRO
“Que no se te olvide! dos limones”, 2022

LARISSA DE JESÚS NEGRÓN
I want what I already have, 2022

JOSÉ LERMA
Rosas Grises (Pink), 2022

DEVIN OSORIO
Alza la Oreja Hacia Dios, 2022
Harald Austad - Moose In Sunset
Harald Austad er en norsk multikunstner som bor og arbeider i Los Angeles.
Han er kjent som musikkprodusent og låtskriver for norske artister som Karpe, Bernhoft og OnklP.
Etter en utsolgt Norgesturne med utstillingen ‘Norwegian Heritage Collection’ tilbyr han nå
en limited edition fine art print serie av maleriene.
Det er en minimalistisk og fargerik tolkning av kjente Norske symboler, tradisjoner, og mønstre, formet til
ny ikoner, gjennom en linse av Norge sett fra Amerika.
Hva er vel mer norsk enn en elg i solnedgang?
Nitedals Hjelpestikker møter elgen fra veiskiltene og gjør hverdagslige objekter til stilrik kunst.
Trykkene er signert og nummerert på 325gsm Hahnemuhle Fine Art Baryta Archival papir.
Verket kommer i tre ulike fargevarianter og er tilgjengelige i både medium og stor størrelse.
Ramme er inkludert.
Gratis frakt!
Original håndmaleri, akryl, resin og glitter på tre.
Veldig kul, hvor fraktes dette fra?
Parra - When the smoke clears
€ 250
Edition size will be announced after 48 hours.
Available by timed release
65cm x 45cm
8-colour silkscreen print with semi-gloss varnish on 300gsm Hahnemühle white cotton paper.
Lower right corner individually signed, dated and numbered.
Release date September 22, 2022
James Jean - Bouquet II
$500
Bouquet II is a signed and numbered time-limited edition of giclée prints. The edition will be available for 24 hours starting at 8:00 AM PT on Tuesday, September 20 and ending at 7:59 AM PT on Wednesday, September 21. The edition is limited by the number of prints sold during those 24 hours and never reprinted.
Sendes fra California med sporingsnummer ![]()