Dface
Roamcouch - Bomber Boy Midnight Edition
Ingesidee - Up we go & Family Orchestra
D.I.Y

⏠1500
Edition of 35
Available by draw
62cm x 86.4cm
33-colour silkscreen on 320gsm Coventry Rag White paper with varnish highlights.
OgsÄ mulig Ä fÄ handfinished:
⏠4000
Edition of 20
Er preorder pÄ en timed edition egentlig noe Ä rope hurra for? Jeg ser ikke helt poenget. Har jeg misforstÄtt noe her?
Vel. Det kommer helt an pÄ hvordan man ser pÄ det. Isolert sett sÄ har det ingen betydning for annet en edisjonsnummeret ditt. Men jeg tror ikke jeg er naiv som ser pÄ i litt stÞrre sammenheng og tenker at de som stÄr bak dette hos KV har visjoner for forumet vÄrt, og gjÞr det av den grunn. Kanskje det er noe provisjon (vel fortjent isÄfall), men det handler nok fÞrst Ä fremst om relasjonsbygging og samarbeid. En plass mÄ en starte. Vi har ihvertfall en fot inne hos AA, og noe en kan bygge videre pÄ til senere. PÄ lang sikt kan det danne samarbeid som vi bare kan drÞmme om.
God helg.
Veldig kult men liker ikke opplag av samme kunstverk i forskjellige stĂžrrelse.
Dette opplaget blir da pÄ totalt 1800 trykk for en relativt ukjent kunstner. Da Þdelegger du det som potensielt kunne blitt et annenhÄndsmarked.
Tusen takk! Motivene kommer stort sett i tre formater. Unike hÄndmalerier, store trykk i opplag pÄ 1/30 og mindre trykk i 1/300. Setter pris pÄ innspill! Kan vÊre en god ide Ä gjÞre lavere nummerering fremover. Det her var ment som et lavterskel alternativ til de som liker motivet. Trykk i lavere opplag er tilgjengelig her:
Ja spÞrs litt pÄ markedet du fokuserer pÄ. Lavere priser og hÞyt opplag/open editions sÄ blir det mer mannen i gata typ som kjÞper.
Lavere opplag pÄ rundt 50 og Þker sÄ til 75, 100++ i takt med populariteten sÄ skaper man et marked for kunst samlere da. ![]()
Hvis noen skulle vÊre interessert sÄ blir Hockneys bok «My Window» relansert i en open edition nÄ i oktober.
Enig i det. Derav en lav nummerering pÄ 30. MÄlet var Ä ha noe til alle mÄlgrupper. Eksklusivt maleri, samlerversjon pÄ 30 og denne trykkserien til lavere pris pÄ 300, men godt mulig vi kjÞrer lavere opplag pÄ de mindre stÞrrelsene ogsÄ fremover ![]()
@adriankg har skjÞnt det. Kan bekrefte at det ikke er snakk om noe kommisjon, kun ment som en hyggelig gest, sÄ fÄr vi se hva annet som kan dukke opp i fremtiden ![]()
Scott Kahn - INGERSOLLâS BRANCH
⏠12.000
Edition of 50
26-layer silkscreen, printed with UV-curable inks on 410gsm Somerset Tub Sized Satin White paper and hand-finished in oil paint.
61.7cm x 61.5cm
120 000 for et print ved salgsstart?
Trudy Benson - Plonk
DIMENSIONS 26.5 x 25 in (67.31 x 63.5 cm) MEDIUM Archival pigment print on Hahnemuhle hemp paper
Bare 30.000 euro, kupp!