🔷 Lanseringstråd

Skjønner ikke helt den der…er poenget feil bruk av flertallsform for tann?

MW spacere til en rimelig penge? :joy:

2 Likes

Invader Rubiks Cube tilgjengelig online nå:

https://space-invaders.com/spaceshop/product/99686851475931137

19 Likes

Vet ikke om denne er delt her før, men slenger den nå ut her i tilfelle den ikke er det:

2 Likes

Måtte kjøpe en! :space_invader:

8 Likes

Er vel bare nok et bevis at det er mulig å selge alt mulig drit bare du har et navn. David Shrigley er et perfekt bevis på akkurat det.

5 Likes

Syns da Shrigley har mye bra jeg da :slight_smile:

2 Likes

Noe sen til å poste så det er mulig special ed. er utsolgt men uansett:

Michael Werner Gallery shared a post on Instagram: "Michael Werner Gallery and Rizzoli are pleased to announce a special edition of the new Hurvin Anderson monograph that will be published next month. Overseen by the artist himself, this is the first...

2 Likes

Vet noen str på opplag?

1 Like

Akkurat at Invader selger en Rubiks kube synes jeg er veldig passende med hans kunstnerskap all den tid han har laget mye kunstverk av kuber tidligere.

5 Likes

Nei dette er ikke kommunisert, men det er omtalt som “limited edition” som betyr at når det er tomt er det tomt. Jeg regner med at opplaget er gigantisk da.

Takker!
Det virker jo litt i grenseland. Alle opplag er vel begrenset da, bare man blir filosofisk nok :upside_down_face:
Mtp hvor fort de 5000 figurene gikk, så er nok dette opplaget gigantisk, som du sier. Fortsatt ikke utsolgt.

1 Like

Jepp. Men siden det ikke omtales som open edition vil det ikke lages nye opplag i senere tid, det er jo noe :slight_smile: men ville ikke plassert pensjonen i disse kubene :sweat_smile:
Kanskje jeg endelig lærer meg å løse en rubiks kube…

1 Like

Sant, det er det jo noe :sweat_smile:
(Pensjonen er investert i NFT, så jeg er safe)

1 Like

Min pensjon :grinning:

23 Likes

New print edition from ADOR available

next Friday, October 14

Excited to share details on our new print edition with ADOR, in support of his recent solo exhibition Tales of Past Times. The perfect print for remembering those warm summer days that have just passed us by.

ADOR

Summer Time

Edition of 75

Giclee print on Moab Entrada 290gsm paper

20 x 20 inches / 50.8 x 50.8 cm

Signed and numbered by the artist

Printed by Static Medium

$150

Available next Friday, October 14 at 10am PST / 1pm EST via our web shop. Please be sure to use Google to check the exact time in your area.

Shipping costs are additional and will be calculated during check out. Any customs or duty fees incurred, are not the responsibility of the gallery.

Sorry, no pre-sales of any kind are available. Thank you.

Visit our web shop 24/7

2 Likes

New print edition from STOM500

available this Friday, October 7

Excited to share details on our new print edition with Stom500 (b. 1987 France). The work “California” was featured in his sold out debut U.S. solo exhibition ‘Cortez’ this past January, 2022.

The rich colors in this pop culture soaked gem have been expertly captured by the team over at Static Medium, resulting in an eye-popping new print edition that we’re confident you’ll be over the moon about.

STOM500

“California”

Edition of 40

Fine art print on 290gsm paper

20 x 20 inches / 50.8 x 50.8 cm

Signed and numbered by the artist

$150

Available this Friday, October 7 at 10am PST / 1pm EST via our web shop. Please be sure to use Google to check the exact time in your area.

Shipping costs are additional and will be calculated during check out. Any customs or duty fees incurred, are not the responsibility of the gallery.

Sorry, no pre-sales of any kind are available. Thank you.

Visit our web shop 24/7

2 Likes

3 Likes

Elsker Ben. Gleder meg til denne. Trodde jeg var ferdig med printshopping for i år men nei… :slight_smile:

3 Likes

ALINE BOUVY

The Cruiser , 2022l
Portable record player, resin and electroplated resin
123 x 62 x 58 mm
Edition of 10 + 3 AP
€750,00 EUR + shipping

bilde

http://trianglebooks.com/books/aline-bouvy/splendeur-et-décadence-des-sirènes-0

4 Likes