Var ikke det et usedvanlig dĂ„rlig? Gir meg ingenting i det heletatt, en dĂ„rlig kaws âreplicaâ og det ble om mulig enda verre med kakemonsteret i bakgrunnen.
Mulig jeg har misforstĂ„tt dette heltâŠ
Var ikke det et usedvanlig dĂ„rlig? Gir meg ingenting i det heletatt, en dĂ„rlig kaws âreplicaâ og det ble om mulig enda verre med kakemonsteret i bakgrunnen.
Mulig jeg har misforstĂ„tt dette heltâŠ
Jeg syns da dette var ekstremt dyrt! Mulig jeg som er kjip, liker trykket men alt har sin pris ![]()
Jeg gledet meg til Ă„ kjĂžpe denne og har lenge sett etter noe i denne stĂžrrelsen. Men til denne prisen er det mye annet som frister mer.
BĂ€st - Sunday Afternoon
⏠1.815 (incl. VAT)
Edition of 80
82cm x 62cm
Prints can be ordered float-mounted in a wooden frame, painted black with visible grain and fitted with UV plexiglass for protection.
25-colour silkscreen on 500gsm Somerset Satin paper with hand-painted acrylic glaze and 2 hand-cut appliquĂ© layers â printed on 410gsm Somerset Tub Sized Satin paper and 350gsm HahnemĂŒhle Museum Etching paper and attached using archival, double-sided tape.
Individually stamped with the artistâs logo and signature.
November 04, 2022
JESSICA ALAZRAKI
$1,000.00
Silkscreen print, 27.5 x 33 in (69.8 x 83.8 cm)
Produced on Fabriano 300gr
2022
Edition of 50
Alltid litt skeptisk til trykkrelease som blir sluppet etter en artistâ dĂžd, men likte denne. Avantarte pleier Ă„ ha bra kvalitet
Noen som kjĂžpte?
Litt off topic men vet ikke hvor jeg skal poste dette:
Er det noen andre enn meg som er med i lotteriet for Ä fÄ kjÞpe denne og som har blitt trukket fra konto? Oppdaga at i det jeg sendte application, ble det trukket 1040 usd selv om det stÄr klart at en ikke trekkes fÞr evt. at en «vinner» lotteriet nÄ i slutten av okt. Sendte mail til Heni for flere uker siden og har purra flere ganger men hÞrer ingenting fra de om hvorfor jeg er trukket.
Kan det vĂŠre at de trekker ut vinnerne underveis?
Det kan godt vÊre, men forsto det slik at ingen viole bli trukket ut fÞr den 31. okt. Er bare litt snodig da ordren stÄr som processing og at jeg hÞrer absolutt ingenting fra de pÄ support mailen. Dette er alt jeg har fÄtt og den kom da jeg ble med i lotteriet og i samma Þyeblikk ble kortet belastet.
Kanskje forskjellen ligger i «charged» og «reservert», altsÄ at de har reservert belÞpet?
Tenkte det samme fĂžrst men ble endret fra reservert til fullt belastet i banken min noen dager senere.
Jepp, tolker det derifra at det kun evt. belastes etter 31. oktober. Eller?
Heldig du da, hvis du ikke sier noe sÄ mÄ du vell fÄ trykk siden du har betalt ![]()
Vi fÄr se hva enden blir. Kommer med oppdatering.
Har ikke sett denne her enda. Tror jeg.
New limited edition artworks by Lubaina Himid, Sung Tieu and Graham Little launching at Frieze London 2022 to mark the 75th anniversary of the Institute of Contemporary Arts.

Medium: Digital pigment print on hahnemuehle photo rag paper 308gsm with silkscreen glaze
Size: 64 x 45 cm
Edition of 75
Signed and numbered
Price: ÂŁ 500

Medium: Top Wheel Sung Tieu Natal Chart, 12 Jul 1987, Sun 6:45am ICT Hai Duong, Vietnam, 20°56âN 106°20âE;
Bottom Wheel ICA London Natal Chart, 9 Feb 1948, Mon 8:30pm GMT London, UK, 51°30âN 0°10âE, Placidus, 2022;
Engraving on stainless steel
Size: 38 x 50 x 1 cm
Edition of 3
Comes with signed COA
Price: ÂŁ 7,320

Medium: Etching on Somerset paper
Paper size: 36.5 x 31.5cm
Plate size: 22.5 x 17.3cm
Edition of 35
Signed and numbered
Price: ÂŁ 950
These limited edition artworks by Lubaina Himid, Sung Tieu and Graham Little are available at ICA.