Jeg ble trekt ut med tilbud om å kjøpe verket, vurderer det litt siden motivet er gabske sjarmerende. Noen som har noen verk fra kunstneren?
Nytt print fra Zhiyong Jing

Tom Sachs - Too Darn Hot
€ 750
24-hour timed edition
77.5cm x 60.9cm
13-colour silkscreen print with semi-gloss varnish, printed on 600gsm Somerset Tub Sized Satin paper and authenticated by a QR code printed in UV-light sensitive ink, a bespoke deboss, a holographic sticker, a unique QR code sticker and an individually-stamped edition number.
Front of print individually stamped with edition number (top left corner). Holographic sticker affixed to reverse (bottom right corner), alongside a unique QR code linking to a unique on-chain certificate of authenticity.
Release date November 02, 2022
Likte bildene veldig godt. Vet du hvor mye printene vanligvis går for?
Rundt 1000kr til 1500 sist jeg sjekket. Pleier å være så pass populært at de blir utsolgt innen en time ved release. Og det er som regel mellom kl. 04:00 0g 05:00 norsk tid om jeg ikke husker feil.
Noen som vet hva prisene for de små originalene, som kommer ut med jevne mellomrom, koster nå for tiden? Er aldri rask nok til at jeg får sjekket selv😅
Første gang jeg vurderer å kjøpe en timed editions.
Fikk denne på mail nå. Enten er alle solgt i presale eller så er ikke all info ute enda. 112 color silkscreen🤯
Jonas Wood
Kitchen Interior, 2022
112 color silkscreen on Rising Museum Board
48 1/4” x 31 1/2”
Edition of 60 + 14 AP

Amanda Wall - Tart
112 farger er helt sinnsykt. Kan ikke være billig!
Ja, jeg har ihvertfall aldri hørt om lignende. Vet noen om silketrykk med flere enn dette? Eneste jeg kommer på som engang er i nærheten er vel Rokkaku med sine 93. Helt vilt.
Vanvittig. Husker jeg synes Eddie Martinez sitt sleeper med 73 farger var helt vilt, men dette tar jo kaken. Koster vel en heftig sum… men veldig fint da! Og fargerikt ![]()
20 måneder å lage - så ikke noe stunt heller. Høres nøye gjennomført ut.
Noen som kjenner til hvilke andre verk dette trykkeriet har laget tidligere? Jobber de med andre verdenskjente navn som Wood?
De er relativt nystartet, type 2-3 år gammelt selskap, men har jobbet med Susumu Kamijo i alle fall! Dette var deres første verk.