Er det et digitalt printet trykk?
+1
Denne var episk og jeg tror Johannes HÞie blir spennende Ä fÞlge fremover! Meget god pris for et silketrykk av den stÞrrelsen i et opplag pÄ kun 20. For en som er utrolig lei av DGA i opplag 250 settes det pris pÄ ekte hÄndtverk!
Minner meg om Emanuel Vigelands museum pÄ Slemdal, som jeg for Þvrig kan anbefale alle Ä besÞke ![]()
Har ikke noe selv, men definitivt en Ä fÞlge med pÄ
Enig!
Det var ganske lunken mottakelse her inne da jeg solgte en nydelig innramma «Next» (silketrykk x/10) nylig. Tror motivene blir vel grafiske for en del folk
George Rouy - Tearing of the Savage Breast
⏠850
Edition of 50
84cm x 88cm
The print can be ordered float mounted in a dark American walnut frame.
Hand-pulled 24 colour screenprint with matte varnish on 410gsm Somerset Satin paper.
Individually signed, numbered and dated by the artist.
December 07, 2022
Unit London Editions is delighted to present âAkiâ, a brand-new new series of ten works on paper from Duncan Jago.
To enter the draw for the chance to purchase a work from this beautiful series, simply fill out the form provided. The draw closes on Tuesday 29th November at 6pm GMT.
Duncan Jago
The Aki Study Series, 2022
10 unique acrylic paintings on 300gsm paper (framed)
Hand-signed and numbered by the artist on reverse
59.4 cm x 42 cm
ÂŁ2,000 ex VAT / ÂŁ2,400 inc VAT (each)
https://www.louisbuhl.com/cody-hudson-sonic-landscape-spatial-imagery-and-emotion-edition
Pre sale
Flere varianter.
Guilt and Fear, 2022
Ragnar Kjartansson
$500.00
Set of porcelain salt and pepper shakers
Each: 5 1/4 x 2 1/8 x 2 1/8 inches (13.3 x 5.4 x 5.4 cm)
Edition of 500
Ragnar Kjartanssonâs Guilt and Fear is a limited edition set of porcelain salt and pepper shakers, labeled âGuiltâ and âFearâ respectively. All 500 sets of shakers are currently installed in There is a song in my heart and a hammer in my brain, Ragnar Kjartanssonâs sixth solo exhibition at Luhring Augustine Chelsea.
Almine Rech Editions is pleased to present âThe Dockâ, the latest limited edition collaboration with Claire Tabouret. This edition will be released to celebrate the final days of the artistâs exhibition I am spacious, singing flesh, a parallel event to the 59th Venice Biennale, curated by Kathryn Weir on view at Palazzo Cavanis in Venice until November 27, 2022.
âą
The print will be launching in pre-order online today at 5 PM CET
@clairetabouret
âą
Claire Tabouret
âThe Dockâ, 2022
Signed and numbered on the front
Archival Pigment Print
45 x 90 cm
17 1/2 x 35 1/2 in
Edition of 75 plus 20 artistâs proof
Utrolig sterkt motiv og det er ekstra stas at dette maleriet er i eie av Christen Sveaas Kunststiftelse, dog litt skuffet at det gang pÄ gang produseres giclee nÄr det i det miste kunne vÊrt gjort silketrykk el. av kunst i dette kaliberet.
Denne her mÄ veie utrolig mye? Flere lag alu og treverk i 40 x 60 cm?
For en fan av Adriana mÄ den jo vÊre perfekt
hva snakker du om?
Tabouret.
Noen som vet pris?