🔷 Lanseringstråd

Et lite kult tips til dette: om du har Philips Hue integrert hus og skal ha mye gjester en dag; bytt ut pæren som lyser mot dette bildet til en UV pære og match resten av belysningen i huset mot andre farger som passer til blått lys. Blir en bra effekt.

2 Likes

Man må vel passe på å ramme inn med vanlig float glass?

2 Likes

Det vil jeg tippe, men usikker! Sikkert noen her som kan svare på det som har tidligere bilder med samme effekten. Fulgte med UV lykter til disse, men hørte aldri noe prat om at man ikke kunne ha kunstglass for at det skulle fungere.

Kunstglass skal jo blokkere 70 og opp til 99 % av uv avhengig av glasset.

Jules de Balincourt slipper trykk i dag

1 Like

UV-lyset fra lommelykta går fint igjennom UV70 glass. Gjorde en test på dette for en stund tilbake.

2 Likes

Hadde vært gøy å teste uv99 glass på samme måte!

2 Likes
19 Likes

Tips om forbrukslån med lav rente tas imot med takk :sweat_smile:

7 Likes

Det er på sin plass med en liten poll. Hvis du skulle velge en, hvilken ville det vært?

  • Invaded Cube
  • Rubik Camouflage
  • Rubik Country Life
  • Rubik Shot Red Marilyn

0 stemmegivere

1 Like

Fire prints av Anne Imhof

3 Likes

Harland Miller live

5 Likes

For mange fristelser ute og går nå. Et par invader og en Miller hadde vært gøy

5 Likes

Er det noen som kan forklare på hvilken måte disse er laget?


Søkte på diasec-mount på Google.

1 Like

Samme metode er blitt brukt på andre slipp. Her er video av prossessen:

2 Likes

Tusen takk. Dette ser jo ganske enkelt ut å lage når en har utstyret. Blir dette sett på som en mer ekslusiv måte å gi ut trykk på enn f.eks silketrykk? Eller er det for å få en spesifikk stil på trykket.

Det er i grunn et glicee-trykk montert på en aluminiumsplate der de har lagt på noe som tilsvarer hva jeg antar er UV-glass på utsiden. Man slipper av den grunn å ramme det inn om man ikke ønsker det. Du kan sammenligne det litt med et ferdig innrammet Nikolai Torgersen-trykk, sett bort fra at her er det Invader som er kunstner (og dette er open edition).

1 Like

https://www.eyesaw.co.uk/store/p/love-in-the-3rd-dimension

2 Likes

For å lufte interessen

  • Jeg slår nok til på ett eller flere av Invader-trykkene
  • Jeg står over akkurat denne av div grunner
  • Uinteressant

0 stemmegivere

2 Likes