ūüĒ∑ Lanseringstr√•d

Et lite kult tips til dette: om du har Philips Hue integrert hus og skal ha mye gjester en dag; bytt ut pæren som lyser mot dette bildet til en UV pære og match resten av belysningen i huset mot andre farger som passer til blått lys. Blir en bra effekt.

2 Likes

Man må vel passe på å ramme inn med vanlig float glass?

2 Likes

Det vil jeg tippe, men usikker! Sikkert noen her som kan svare p√• det som har tidligere bilder med samme effekten. Fulgte med UV lykter til disse, men h√łrte aldri noe prat om at man ikke kunne ha kunstglass for at det skulle fungere.

Kunstglass skal jo blokkere 70 og opp til 99 % av uv avhengig av glasset.

Jules de Balincourt slipper trykk i dag

1 Like

UV-lyset fra lommelykta går fint igjennom UV70 glass. Gjorde en test på dette for en stund tilbake.

2 Likes

Hadde v√¶rt g√ły √• teste uv99 glass p√• samme m√•te!

2 Likes
19 Likes

Tips om forbrukslån med lav rente tas imot med takk :sweat_smile:

7 Likes

Det er på sin plass med en liten poll. Hvis du skulle velge en, hvilken ville det vært?

• Invaded Cube
  • Rubik Camouflage
  • Rubik Country Life
  • Rubik Shot Red Marilyn

0 stemmegivere

1 Like

Fire prints av Anne Imhof

3 Likes

Harland Miller live

5 Likes

For mange fristelser ute og g√•r n√•. Et par invader og en Miller hadde v√¶rt g√ły

5 Likes

Er det noen som kan forklare på hvilken måte disse er laget?

S√łkte p√• diasec-mount p√• Google.

1 Like

Samme metode er blitt brukt på andre slipp. Her er video av prossessen:

2 Likes

Tusen takk. Dette ser jo ganske enkelt ut å lage når en har utstyret. Blir dette sett på som en mer ekslusiv måte å gi ut trykk på enn f.eks silketrykk? Eller er det for å få en spesifikk stil på trykket.

Det er i grunn et glicee-trykk montert p√• en aluminiumsplate der de har lagt p√• noe som tilsvarer hva jeg antar er UV-glass p√• utsiden. Man slipper av den grunn √• ramme det inn om man ikke √łnsker det. Du kan sammenligne det litt med et ferdig innrammet Nikolai Torgersen-trykk, sett bort fra at her er det Invader som er kunstner (og dette er open edition).

1 Like

https://www.eyesaw.co.uk/store/p/love-in-the-3rd-dimension

2 Likes

For å lufte interessen

• Jeg sl√•r nok til p√• ett eller flere av Invader-trykkene
  • Jeg st√•r over akkurat denne av div grunner
  • Uinteressant

0 stemmegivere

2 Likes