đŸ”· LanseringstrĂ„d

Synd Ă„ si det, men jeg syns ikke dette er mye Ă„ skryte av

8 Likes

Enig, det er enda et kjedelig motiv med et ansikt uten Þyner og masse tagginger. Eneste som er litt kult med det er at motivet er pÄ en vegg i Stavanger.

1 Like

Veldig populÊr mural i havnen av Stavanger - mÄ (faktisk) si at jeg liker dette. Reagerer dog litt pÄ prisen - ca 15 000 for main? Tror denne skal slite i dagens 2nd hand market.

1 Like

Tror ikke annenhÄndsmarkedet er fokus lenger. BÄde MW og Sandra selger ut slippene sÄ hvorfor gi flipperene fortjenesten? Lettere for de som faktisk vil ha det pÄ veggen Ä fÄ kjÞpt det direkte nÄ med denne prisen tenker jeg. Jeg liker bedre Ä betale mer til kunstneren enn at flipperene skal sitte igjen med en bunke penger.

Er selv usikker pÄ om jeg gÄr for det pga prisen, hadde gÄtt for det hvis prisen var halvparten og sÄ om det var for Ä bare ha det liggende i mappe.

NÄr prisen er som den er og jeg er usikker pÄ om jeg hadde rammet det inn og hengt det opp sÄ er det lettere Ä stÄ over da ikke minst da jeg har en del annet jeg ogsÄ mÄ finne plass til liggende.

1 Like

Ser veldig bra ut i Stavanger. Men dette trykket
 Minner meg litt om ett tagget egg med munn?

7 Likes

Maurizio Cattelan

The 11th Commandment

2024
500 copies

32,5×43 cm
12.8×16.9 in.

Portfolio of 33 sheets
Full color printing
Printed recto only

380 €

Portfolio containing facsimiles of hand-painted images and hand-calligraphed text, featuring 25 works by Maurizio Cattelan. “The 11th Commandment” is distinguished by an in-depth interview with Maurizio Cattelan conducted by Nancy Spector, a rare occurrence as the artist seldom speaks publicly, adding significant value to this edition.

In line with the previous volumes, all images in this book are rendered in a watercolor style and presented as facsimiles on one side of the page only. This unique format transforms the book into a collectible art object, with each page ready to be framed and displayed. Cattelan’s approach reflects a deep understanding of the value and limitations of printed media. By transforming photographs of his works into watercolor interpretations, he creates a new artistic expression while maintaining the integrity and power of the original artworks.

https://threestarbooks.com/MAURIZIO-CATTELAN-The-11th-Commandment-1

A special deluxe edition of “The 11th Commandment,” signed and numbered, and featuring an original watercolor, is available here.

1 Like

Gatekunsten i Stavanger til venstre - main edition til hÞyre. Synes trykket er noe av det bedre fra dem - sÄ var det prisen da.

Sammenlikning med forrige collab. Synes fortsatt det nye trykket er best.

4 Likes

MĂ„ si jeg liker den forrige bedre selv! Men godt ikke alle liker det samme :slight_smile:

3 Likes

Veldig bra med ulike meninger - KV trenger det :smiling_face::clap::clap: For min del er det nye trykket noe rĂžffere (er det lov Ă„ si at det minner om litt bd** uten at det skal definere altfor mye av egne preferanser? :sweat_smile:) - som er en stilig kontrast til to kunstnere som er litt vel mye flĂžtepuser (to my liking)

1 Like

Det nye trykket er helt klart det beste.
Brass edt ser helt rÄ ut, liker og str pÄ 70x80 cm

Bare Ä fÄ det i hus :heart_eyes:

2 Likes

Donald Sultan med nytt trykk

Minner om at slippet pÄ AFK - The Olive Grove er i morgen.

4 Likes

Tal R

1 Like

Farshad Farzankia - Listen

1 Like

Charlotte Keates
No man’s land

Hand-finished Limited Edition Print

To celebrate the opening of our upcoming group exhibition, Cho! Cho le! we are delighted to announce the release of a Charlotte Keates limited edition print.

No man’s land is digital print on cotton rag, hand-finished in Charlotte’s studio, edition of 35 and measures 60 x 50 cm.

Launching today, Thursday 28th March 2024, the print is now available to preorder and purchase by emailing us directly at info@arushagallery.com. Prints will ship in after the closing of our upcoming exhibition Cho! Cho le! in May 2024.

Please provide your mobile number and shipping location in your reply, as we will be phoning to confirm the availability of each edition.

To view a full list of works available please contact us at info@arushagallery.com or on 0131 557 1412

1 Like

7 Likes

CB Hoyo - Time will tell

Ly Painter med nytt slipp hos DDT

1 Like