đŸ”· LanseringstrĂ„d

1 Like

Blitt litt dyrere disse slippene til Armstrong?

Jepp.. men de har gÄtt fra giclee til screenprint i hvert fall.

Aha. Godt observert

Miaz brothers med ulike open edition pÄ egen nettside

6 Likes
6 Likes

Åj! Det hadde vert en fin julegave :smiley:

1 Like

PÄ forhÄnd vil jeg gratulere alle som fÄr kjÞpt :raising_hands:

FĂ„r sikkert kjĂžpt du ogsĂ„ om du har lyst😉

1 Like

Fikk ikke kjÞpt Hope, sÄ hvis denne utgaven er mindre enn 1000, fÄr jeg sikkert ikke kjÞpt denne heller :sweat_smile:

Blir noen sunkne skip i snĂž ser det ut som. Kan vĂŠre muligheter for at du fĂ„r tak i denne selv om du ikke var heldig pĂ„ forrige😉

2 Likes

Krysser fingrene for det! :crossed_fingers:

HÄper det er en Shackleton-referanse! Der hadde vÊrt sykt fett! Tidenes polarhistorie Men er vel heller tvilsomt

2 Likes

Erik Foss - The Dreamers

erikfossnyc.com

5 Likes

Kommer vel info snart, men minnet meg litt om enkelte av de bedre «Dran» verkene.

2 Likes

Klarer ikke Ă„ fange opp hvilken kunstner dette er? Flog?

Flog ja :slight_smile:

1 Like

Sam Friedman — Coming Soon

Monoprint Series

17-26-color hand-pulled screenprint on Mohawk Superfine UltraWhite, 160 lb cover. Deckled, numbered 1/1 and signed by the artist.

30h x 22w inches

COLLECT NOW

Details

Louis Buhl & Co. is pleased to release a new series of monoprints with Sam Friedman. A pivotal moment in the artist’s work stems from an experience of walking towards the sunset during an oncoming storm. This personal encounter of induced visual clarity prompted the artist to create his “Beach Paintings,” which have become a hallmark of his work. This latest monoprint series aptly reflects Friedman’s larger body of work, and continues to demonstrate his ability to move between representation and abstraction with seeming ease.

Each unique work was created through the unique combinations of films that were hand-drawn by Friedman to endure a more painterly effect. Working closely with the printers, Friedman then built each individual work intuitively, layer by layer, with no preconceived plans for color or composition.

1 Like