Wow. Overrasket over hvor mye han kan leve på Banksy sine motiver uten å bli boikottet.
Skamløs kopist…
Dette var bare trist å se…
Vi kan i det minste boikotte…
Ser forøvrig at Roys people også kjører en banksy greie. Med noen sedler. Må innrømme at ideen er litt kul men jeg kommer til å stå over denne gang.
Mystery drop. Noen med erfaring fra dette?
Her kan man melde seg opp til lotteriet, åpner 3. juni kl 14 CET.
Veldig kule synes nå jeg!
Takk for supplering av info @Lotus 
Likte veldig godt you will not stop me from singing my song.
Jeg gikk for denne og er sålangt fornøyd med det, men synes det er dårlig at de fortsetter å selge etter at tiden har gått ut.
er stengt nå
Launching This Week: Adam Lister
Launching This Week: Adam Lister
Launching This Thursday
Adam Lister
“New Pop” - 8 Bit Interpretations of Iconic Works
Available to collect 6.03.21 // 2pm EST
This Thursday we are excited to present an exclusive series of original works from artist Adam Lister. Featuring 8 paintings and 6 works on paper, Lister’s “New Pop” series highlights iconic works throughout the millennia in his signature 8 Bit graphic style.
8 x 10 in.
Watercolor on 140lb arches paper
$2,100
“Warhol Flower 1”
30 x 30 in
Acrylic on canvas
30 x 30 in
Acrylic on canvas
$6,000
Noen som trenger hjelp?
Skulle hatt, burde nesten forutsett at jeg ville fomle med paypal😆
FinDac Redux Series
CHRISTINE WANG
KIM KARDASHIAN (2021)
Size: 28.5 x 35.5 cm
Technique: Ditone print on Innova FibaPrint Matt 280 g/m² paper
Edition of 100 + 20 A.P. + 2 P.P.
Numbered and signed on the back.
Price: 490.00 € Excl. shipping
https://www.textezurkunst.de/artist-editions/kim-kardashian_christine_wang/
Texte Zur Kunst slapp tre nye print i dag.
Så mange fine på dette slippet😍
Noen andre som prøvde kjøpe Aleksander Günther sitt nye trykk “Sommerfugl i Vinterland”? Jeg prøvde kjøpe en håndkolorert en hos gategalleriet, men tydeligvis var det nok trøkk på siden dems at nettbutikken gikk ned i ca 20 minutter. Når nettstedet omsider var oppe igjen var alle trykkene utsolgt. Vet det er et langskudd, men om noen har kjøpt seg to trykk eller en ekstra håndkolorert, så kjøper jeg gjerne et håndkokorert print hvis noen kan avse en slik.
Kontakt meg på pm så avtaler vi pris. Ønsker helst en håndkolorert med litt farge i hodeskallen og rundt; eller en med mer svart og hvite detaljer