Leilighet ink bilder

Hei,

Hvordan ville dere priset disse bildene? Har en budgiver som ønsker å kjøpe leiligheten ink. bildene.
Jeg har ikke kjøt disse bildene selv, usikker på hvordan bildene skal prises.
World of air batttle (sand), The Roman Pine (Lars Aurtande), Stjernefiske (Finborud) Vinterlys (H. Risberg)
Bilder: Lys, klassisk 4-roms | 3,06 m takhøyde | Vedovn | Bad & Kjøkken 2010 | 3 soverom mot indre gård | Varmtvann inkl | FINN.no

Setter stor pris på hjelp :slight_smile:

Hvis du har et bud som gjenspeiler prisantydning, så er nok bildene en forsvinnende liten del av dette.
Tror heller jeg ville brukt dem som litt sukker på toppen for å få handelen på plass om du er fornøyd med prisen.

1 Like

Takk for ditt svar. Jeg ønsker ikke å akseptere dette da visning ikke er gjennomført.
Det jeg finner på The world of air battle er denne: https://www.norwegiandreams.com/product/world-of-air-battle

Nå er jeg ikke noen økonom, men mener også å ha hørt at visning er lurest om det ikke har kommet inn fantasibud på forhånd. Lykke til!

Dette er nettbutikken til Vebjørn, så denne prisen er riktig. Resten vet jeg ikke med.

Si at for 7 mill så får han både leilighet og bilder før visning :grinning:

hehe :slight_smile:

Med mindre interessenten er villig til å gi bud over 6.3 så hadde jeg avvist. Uavhengig bildene. Skal man kuppe før visning skal man legge mer enn prisantydning på bordet. Så enkelt er det.

Når det kommer til 14. april og det er tid for bud og om det da bare er en budgiver så hadde jeg gjort som Gammel Erik; gi med bildene som sukker og krev 6.3.

7 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.