Lesestoff 📚

Size doesn’t matter- som kona alltid sier til meg, men synes sidene var litt telefonkatalog-aktig og vanskelig å bla i…

Det finnes vel en hardcover variant også, som er litt større hvis ikke jeg tar helt feil…

3 Likes

Prisen og antall verk gjorde at jeg tenkte at det var mer en coffee table book.

Han har hintet om en bok til som kommer om kort tid. Noen som vet om det er samme i hardcover eller om det er enda en ny bok?

1 Like

Ny bok :+1:t2:

3 Likes

Denne anbefales

4 Likes

Hvis noen her tilfeldigvis har denne og er villig til å selge, så kjøper jeg gjerne. Tegnerforbundet er dessverre utsolgt.

1 Like

Signert Kawsbok ute nå

KAWS: New Fiction

Contributions by Daniel Birnbaum, Hans Ulrich Obrist, Bettina Korek and Alexandra Kleeman

https://www.phaidon.com/monacelli/art-and-photography/kaws-new-fiction-9781580936682/

1 Like

utsolgt

Den nye Invader boken er nå (også) tilgjengelig på Spaceshop📕

3 Likes

+1

2 Likes

Ifm 10-års jubileum med gatekunst på Utsira - UtsirArt, så har Anlaug Storsnes gitt ut boka «Gatekunst på Utsira» Boka koster 299kr og kan kjøpes via post@funkhuset.no

Boka er innbundet og er proppfull med gatekunst og er på 159 sider.

Utsira er forøvrig Norges minste kommune og har ca 200 fastboende, de feirer 100 år i år som egen kommune og har gratis ferje fra Haugesund som tar 70 min. Verdt en tur for dere som ikke har vært så langt vest i Norge før.

Noen bilder:





7 Likes