Litt vel håpefull kanskje?

tja, hissing prising for all del. Men de er jo også meget sjeldent i markedet. Kanskje litt vell hissig ja, men tiden vil vise…

Til den prisen får du ett canvas. En mye bedre investering…

1 Like

hissig pris ja. Men steike så kule de hadde vært sammen på veggen:)

Ikke alle som kjøper for investeringens del heller da :slight_smile:

Det er greit, men når vi er oppe i slike summer er det sunn fornuft å tenke investering, hvis ikke man har en syvsiffret årsinntekt da :blush:

Med tanke på hvilke biler som fyker rundt her i olje-Norge så tror jeg en del folk er villig til å blåse penger bort på bilder også, lets see

“Sandra Chevrier sin interesse har eksplodert de siste årene hvor hun nylig har oppnådd auksjonspriser på så mye som 75 000 kr for spesifikke trykk.”

Dette er i beste fall villedning; - en ikke representativ veldedighetsauksjon er vel ikke “auksjonspriser” (som i flertall).
Nydelige print, men kom igjen, 80k!

2 Likes

Jepp, hvis du tar en titt på ebay så har tomsingene der også fått med seg veldedighets auksjon prisene :joy:

1 Like

…og jeg merker meg denne kreative fremsnakkingen av pris i en annen annonse for et Chevrier trykk;

“Ber om bud, ettersom jeg er litt usikker på fair pris. Identisk trykk ble solgt for 9000$ på en veldedighetsauksjon i USA, men forventer ikke de summene der.”

Come on; - eier man, eller vil eie, en Chevrier, så har man en viss peiling på prisleiet.

1 Like

80k er for høyt p.t , men ikke utenkelig at vi kommer dit i overskuelig framtid.

Trykkene er fantastiske og det beste Sandra har laget i mine øyne. Mine henger fint på veggen og jeg hadde ikke solgt de for 80 000,- selv.

Har eid mye Sandra, og har fremdeles en woman of xl ed av 6 hengende så prisvekst er ikke noe jeg er i mot :yum: men for å være helt seriøs, hvis disse to går for noe mer en 40 lapper (noe jeg fremdeles synest er ekstremt høyt) blir jeg jæææævelig overrasket

1 Like

Tenker du 40 k samlet ?

Var det jeg tenkte ja :blush:

Vel, da får jeg jæææææævlig overaske deg da, jeg tar dem gjerne for 41 k :slight_smile:

1 Like

Da overrasker du meg ja :joy:

Fikk du med deg 100x70 canvasen som gikk for 50 for noe mnd siden?

Har disse trykkene høyere verdi en orginal verker? Da er det noe jeg har gått glipp av

:slight_smile:

Nei fikk ikke med meg det gitt, var det Triumph eller Beginning da …?

Men Trønder-Jon er jo kjent for sine stive priser. Tar ikke noe av det han legger ut seriøst.

1 Like

Nei var ikke noen av de, men jeg har vanskelig for å forstå hva som gjør disse så spesielle? Solgte batman og superman ferdig rammet for 25 lapper i januar, jeg ville no før kjøpt de en triumph og beginning… Er vel litt smak og behag

Er vel det, det koker ned til -smak
Og behag :slight_smile:
Men ja, vi er enige om at prisen er stiv… Tviler nok på at den oppnås ja