Litt vel håpefull kanskje?

Du som selger johnj?

Nope, men spent på hva de går for lell
Men hissig pris? Ja

40k? Jøsses, for en prisvekst.

En frisk pris ja, men personlig tenker jeg at 40k per stykk kanskje ikke er så veldig feil. I mine øyne er disse to noe av det beste hun har laget. Sammenligner man eksempelvis dette prisnivået med de høyest prisede trykkene til andre kunstnere som har slått igjennom, så fremstår plutselig ikke 40k som så halvgærent.
Pris er motivavhengig, så å bastant hevde at en original skal koste mer enn et trykk med et annet motiv blir en noe snever tilnærming for min del.
Pris fastsettes av tilbud og etterspørsel og for disse to motivene virker det som at etterspørselen overgår tilbudet i relativt stor grad.
En ting er nok sikkert og det er at interessen for Sandra ikke kommer til å bli mindre med årene.

2 Likes

Tipper at du er en av de som eiger triumph og beginning

1 Like

Personlig så synes jeg at The Beginning og The Triumph havner meget laaangt ned på listen over “beste utgitte verk” fra Sandra Chevrier. 80k som prisantydning, virker som en fiskepris hvor de kommer til å bli solgt med mye rabajas etter et par uker på finn for å finansiere en Las Vegas tur.

9 Likes

Selv med en syvsifret årsinntekt er det greit å tenke seg om før man bruker penger.

Folk er jo ute og sykler…
Selger lett en original (75x60) for 40k :slight_smile:

Denne ligger til 6,2k pund eller ca 75k nok.
Canvas, 77x77 cm.
Fantastisk flott bilde og en mye mye bedre investering enn trykkene.
Trykkene er selvfølgelig flotte de også, men til den prisen kan man gjøre mye bedre valg.
Er nå min tanke rundt det…

10 Likes

Tror de som er uenige kun er folk med personlige interesser i at trykkene stiger i pris. Ville kjøpt det canvaset der 100 ganger over to uinnrammede trykk.

2 Likes

Det er ikke mange originaler fra Sandra jeg heller ville hatt enn settet the triump og the beginning. Ihvertfall ikke i størrelsen 77x77 som over. Jeg hadde ikke byttet settet mot canvaset over.

Men det er smak og behag ja. Jeg kommer ikke til å selge de og hadde ikke solgt de for 80k samlet hvis jeg hadde blitt tilbudt det. Jeg synes f.eks ikke batman/superman settet er i nærheten av samme vektklasse.

Jeg har en original på 122x77 som jeg heller ikke ville solgt for 100 000,-, selv om markedsverdien trolig er en del under. Jeg liker å kjøpe det jeg liker og holde på det :slight_smile:

1 Like

Med bakgrunn i hva er triumph og beginning i en annen vektklassen en superman og batman?

Tone Dami har det? :joy:

I min bok er superman og batman helt rå. Angrer på at jeg konkluderte med at de ble for store for veggen og solgte dem en gang i tiden.

1 Like

Bakgrunnen er kun min egen smak, ref. “Jeg synes”. Full respekt for at noen ser motsatt på det og det er jo det fine med kunst :slight_smile: