selger en på finn.no og noen kontaktet meg på tlf tirsdag om et bytte med miss universe standard trykk og litt cash. Har klart og slette den mld så er det noen her inne bare ta kontakt igjen 
Hva er prisantydning på Miss U?
Ikke selg Lofoten! Det er det beste verket av samtlige av de ‘store’ norske!

Standard print er ca 20 000
Jeg vil si at det var en veldig høy vurdering på standard MU print. Da snakk vi BW edition sant? Etter tilbud siste året vil jeg heller sette verdien på den rundt 12 og ikke 20. Da synes jeg at jeg strekker meg litt også
Farget edition er mye mer begrenset og gjerne 20 er en grei vudering der.
Skaffer du meg en til 12000 ? Så beholder jeg Lofoten 
tålmodighet er en dyd
Ikke noen tilgjengelig i de salgskanalene jeg kjenner til, men jeg er ganske sikker på den antydningen der 
Tviler på du får denne editionen av MU til 20k, vil si 30 jeg
Farget MU ligger pr idag på ca 30.000 ca. Det ble også for et par mnd siden solgt en farget MU i utlandet til 2500GBP som er litt i overkant av 30.000. Så 30.000 er nok riktig pris i dag på den fargede versjonen. Frank Vidar har nok riktig i antagelsene sine angående B/W versjonen også. 19.000 til 20.000 har vært oppnådde salgspriser for disse den seneste tiden.
Den som tror på noen easy-buys her blir nok skuffet…men ja…med tålmodighet så går alt opp og ned her i livet 
Jeg vet at farget lerret går for 30 000 og at det tok lang tid å selge det til dette. Jeg har merket meg at det går farget trykk for en del. Da snakker jeg ikke om de spesialutgavene som har vært til salgs, som blant annet et av de som var til salgs her.
Hvis man legger til grunn 8,1 i kurs på dollar er Black and White edition snittet i det siste på 13000 ,- Om man korrigerer for valutautviklingen på 35 % fra juni i fjor…ender man opp på rundt 8700. Verdien i trykket er sånn sett ganske lik det den gikk for i fjor.
Jeg vil si at å verdsette det svarthvite til 20.000 er en veldig dårlig deal for en person og en veldig god for en annen. Da baserer jeg bare dette på expressobeans og hva jeg selv har sett til salgs på finn, ebay og banksyforum det siste året, kan være jeg har gått glipp av noe…
På Banksyforum ble det jo som du sier tilbudt et farget canvas til alle og enhver som viste en viss interesse, og selv fikk jeg det tilbudt for det som da var 23-24 K. Dette er da omkring seks måneder siden. Dette var tilgjengelig lenge.
Vel disse gikk no på no time… (Min korrespondanse)
“Miss Universe is $4200 and just had a color MU canvas open up too since a buyer switched for another piece. Last time this image will even be done by JD. Both are 48” X 24"
Best
Eric
Black Apple Gallery"
Hehe, nei, det var de jeg ble tilbudt. Når jeg ble tilbudt det så stod det “rundt 40” i køen bak meg, men siden jeg meldte interesse først via mail, så fikk jeg tilbudet. Jeg takket nei, og et par uker etter så fant jeg fyren på banksyforum hvor han sendte PM til en som var på utkikk etter å kjøpe. Jeg sendte ham da en PM der inne for å sjekke at det var det samme canvaset; og det var det. Har sett han avertere det aktivt flere måneder etter det (med adskillige forskjellige priser og salgsteknikker), på flere tråder hvor folk ser etter MU. Så tror man må ta hans utsagn med en god klype salt, vil gjette på at han er gira på å hype opp salget mest mulig. Så dette canvaset var tilgjengelig i flere måneder etter han først averterte det, det vet jeg med sikkerhet.
Men nå handler strengt tatt denne tråden om salget til Frank Vidar om Lofoten så kanskje vi skal dytte tråden tilbake on-topic 
Black apple gallery har ikke klart å selge det canvaset siden showet i starten av august i fjor. Sånn sett ikke kjempemarked for det. De hadde også black and white edition canvas (opplag 2) til salgs der, sikker på at det ikke er det han referer til?
Alt dette fra august 14
MItt råd Frank: Ikke ta dealen.
edit: gitt at standard trykk som du refererer til er Black and white. Er det farget er det en grei avtale, kanskje litt i din favør.
Det var da fryktelig til ståhei for ingenting. Jeg kjøper og bytter med magefølelse og egen vurdering. Men det er uansett ikke aktuelt med bytte lengre. MU kjøpes fortsatt men da bare i std versjon sort/hvit.
Alt er solgt hos Black Apple nå…
Enig med at prøv å holde salgstråden til opprinnelig tema
Alt annet viss/vass kan det det opprettes egen tråd på vil jeg mene