London calling

Det er vel kun 1 Banksy utenfor Cargo? (Designated Graffiti Area malt i 2001) Den andre piecen utenfor er laget av Bambi, men mange tror det er Banksy. Det er også en C215 piece utenfor Cargo og flere piecer laget av DS Art.

Det er to nye Banksy piecer utenfor Barbican som er interessante. Barbican hadde 0-Tolerance for gatekunst og malte over alt innen få timer, inntil Team Banksy var på farten en mørk natt… Da ble begge kunstverk dekket av plexiglass innen to døgn. Herlig dobbeltmoral.

Stik veggen du viser til er i Rivington St og er malt på veggen til hans gamle studio.

2 Likes

Er en HMV av det jeg i alle fall hele tiden har trodd var Banksy inne i bakgården på Cargo. Tror ikke Bambi har laget denne…?

1 Like

Det er riktig at dette er en Banksy. Bambi laget en piece på utsiden av Cargo. Usikker på om HMP er der fremdeles?

Ok, da er jeg med. HMV’en var der i fjor sommer i alle fall :slight_smile:

2 Likes

Takker!! Må få med seg noen banksy ila turen… Miaz brothers next :blush:

1 Like

Litt misunnelig på deg med miaz, JR som var hos laz når jeg var der falt ikke helt i smak

Anbefaler disse to Banksyene utenorm den i Rivington street.


Bruton lane i Mayfair.

Portobello road i Notting hill.

Veldig kule begge 2 :relaxed:

Hvorfor likte du ikke JR? Jeg syntes det var en kjempe forbedring fra tidligere. Minte meg om Christo

Var bare ikke noe som falt helt i smak. Kult nok med utsmykningen av bygget til lazinc, men selve utstillingen traff meg ikke helt.

Banksy var absoluttet et «høydepunkt» og Miaz Brothers var absolutely fabulous!

Var innom et par High End "Street Art Galleries” og ble relativt sjokkskadet av prisingen av originaler. Så etter et partrè pints på The Old Bank of England, så ble det besluttet at jeg selger deler av samlingen og starter nettgalleri… :shushing_face:

5 Likes