Lotteri 15.11 - Martin Whatson "Girl at the Window"

Har noen fått beskjed om de har fått bilde enda?

De sender ut bekreftelser til de som er trukket ut i morgen 12. november.

Tror de skal ha sendt ut Mail nå :slight_smile:

Jepp ,fikk tilbud .

Hvilken? :slight_smile:

Jeg fikk en reverse, som var vårt 2.valg.
Om noen fikk en main, men som hadde foretrukket reverse, så er jeg med på 1til1 bytte :slight_smile:

Står i mailen figure at the window. Men det er vedlagt et bilde av reverse… Så jeg ble litt usikker på hvilken de mener.

Uansett har dere andre fått paypal invoice?

Fikk den samme mailen som deg @Baaaard. Tolker det som at det ikke er «reverse» versjonen etter å ha lest den noen ganger.

We are delighted to announce you have been drawn for the Martin Whatson new print - Figure at the Window.

Fikk også denne mailen med bilde av reverse trykket. Selv hadde jeg dette på 1 plass så håper det stemmer.

Meinar at det som står i tittelen og sjølve mailen er riktig. Og at Wendy rota litt då ho la til bilde som vedlegg :wink:

Jeg fikk reverse med main bilde som vedlegg :see_no_evil:

Er nok noe rot ja

Da vil jeg tro det er teksten som er riktig ja :slight_smile:

Jeg har ikke fått e-post i det hele tatt, så her må det være noe ordentlig rot, ja.

:cry:

Samme her, ingenting så noe er alvorlig galt her :frowning:

Figure at the window. Men bildet er reverse tror jeg?

Jaja, får håpe at pez ikke blir via lotteri…

Mail mottatt og invoice betalt!
Happy Camper

Vet jo ikke hvilket bildet jeg har fått. De kunne i det minste svare på mail før de sender invoicen.

Også er det vel litt dumt at de kaller bildet for «Figure at the window», når det heter «Girl at the window»…

Jeg mener “Figure at the window” er tittelen til originalen fra Dali. Ofte blir dette verket også kalt “Girl at the window”. Personlig liker jeg at de bruker originaltittelen.