Lotteri 18.08 - Martin Whatson & PEZ collabs

Jeg fikk The Wall, om noen skulle ønske å bytte med pixel eller back to the future. Så gi en lyd! :slight_smile:
(Nb: det er ikke til salgs, så slipper jeg å få spørsmål om det)

Så denne er allerede trukket?? Sto vel 25 aug i mailen.

Om noen får Pixel uten å ønske den selv så tar jeg gjerne over loddet :ok_hand:t4:

1 Like

Litt paranoid tanke kanskje, men bruk sunt nettvett og sjekk at mailen er ekte.

Det var flere som fikk tilsendt falske mailer under Pejac lotteriet, ettersom detaljert informasjon rundt trekningen var offentligjort og derfor enkel å “misbruke” til svindel etc.

Lykke til alle sammen :slight_smile:

https://www.instagram.com/p/Bm1RK2Cghty/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=sezpx0nb9jmm

Første batch sendt(e-poster).

Ble nok en gang ingenting på meg gett

1 Like

Gratulerer til vinnerne :wink::+1:

Må innrømme, jeg er litt på gjerdet med disse men blir likevel skuffet når jeg ikke en gang får tilbudet :smile:

3 Likes

Ikke noen mail i mailboksen hos meg heller :sob::sob:

Hvis noen har back to the future eller pixel som de ikke ønsker, så er jeg veeldig interessert

Har noen av dere som vant i trekningen fått invoice?

Ja. Kom først en mail om at jeg var trekt ut, så kom invoice rett ettetpå, 3 min imellom.

Takk for svar @Baaaard :blush: Fikk kun den første mailen og har nå sendt en purring om invoice. Måtte sjekke først om det gjaldt andre også.

Noen som har fått og angrer?
Send pm, jeg overtar veldig gjerne.
Slenger på en 1000-lapp i dusør

Takker:-)

Jeg glemte å ta lodd. :joy:

Ble en pixel på meg, håper på lykken på en alter ego collab…

1 Like

Er ikke alle lodd sent ut?

Jo alt er sendt. Ny runde lørdag hvis noen mot formodning ikke betaler innen fristen. Så det er jo ennå en ØRLITEN SJANGSE​:flushed::flushed:

Stemmer det.

Winners will be emailed with invoices over the weekend from the 25th August

You have 48 hours take up the offer or we allocate to someone else until all available pieces have been allocated.

  • Dårlig gjort om de trekker før, og ikke forlenger fristen :smiley:

Fikk The Wall nå. Litt usikker på om jeg skal slå til. Hadde øynene på noen av de andre, men merker jeg liker bildet mer og mer jo mer jeg ser det. Hvis jeg ikke har bestemt meg innen en dag kan sikkert noen andre ta over hvis noen vil. Hvis noen vil bytte the wall med back to the future evt Pixel, Si ifra.

Edit: som nevnt under er det 24t betalingsfrist, tror jeg slår til, sier fra her hvis ikke.

Samme tankene og samme trykk jeg fikk tildelt her. Tror jeg skal gå for det. Vil ha det på veggen, men tror ikke det skal være vanskelig å evt få solgt I fremtiden. Om noen her virkelig vil ha “The Wall” er jeg også opp for bytte

Står betaling innen 24 timer på mailen