Tenkte det var i grenseland å hype et bildet rett før også, så tenkte å nyansere litt, men som sagt, innså raskt at det var feil og slettet kommentar med en gang
Gratulerer med ett helt rått bilde!
Skulle ønske jeg kunne blitt med men på prioritere på litt andre ting nå! Har ett bilde på vei fra Shrigley også fra før, men dem ville vært en god match! Skulle du forandret mening så slå på tråden så har muligens situasjonen forandret seg for min del innen den tid også ![]()
Du kan jo få kantene revet på trykket da, det blir tøft! ( Neida, kanskje jeg skal la den ligge
Folk mener jo jeg hadde klikka da jeg gjorde det
)
Enig i at det var lite gjennomtenkt. Uansett. Utgjorde sikkert ikke noen forskjell, så det går bra ![]()
Men jeg er nok mer enig med @o_O i at dette trykket for 19k er et veldig bra kjøp.
Søren. Denne glemte jeg.
Jeg glemte det og
Fett…![]()
Beklager at jeg er så sint, @Ulrik - skjedde da keg scrollet. Blid nå.