M.M.S much more shit - Tråden

Fikk boksen i dag. Var ikke helt min greie ser jeg. Kan selges til kostpris hvis noen er interessert. Send pm.

Har også en eske til salgs dersom noen er interressert:) (Stavanger område, kan evt sendes)

Var det så kjipe greier? Har også en boks ventende på meg - litt skeptisk nå.

Noen med bilder av verkene i «pakken»?

4 Likes

Har en til boks i Stavanger til salgs om noen ønsker det. Til kostpris.

Helt sikkert ypperlig kunst. Men ikke helt min greie.

1 Like

Hei, kan ikke huske at denne pakken skal inneholde noe væske?
dhl sa eg må hente på terminal fordi det lekker olje fra pakken :thinking:

2 Likes

I teorien skal du det. Er vel særdeles sjeldent tollvesenet drar rundt til folk som har mottatt ufortollet kunst, men DHL bør kjapt og enkelt kunne komme med en bekreftelse på at godset er fortollet, just in case

1 Like

Noen som har åpnet og har bilder av verkene? Noe bra?

Fikk min i dag og er kjempe fornøyd! Liten skulptur av Grosse, masse kondomer fra Holzer, et verk av Kwade som har vært stil ut på mange museer og sokker fra Jeppe Hein. Helt supert og verdt 2000 kr :slight_smile:

4 Likes

Bilder? :slight_smile:

1 Like

Likte Grosse-skulpturen, men av viserene til Kwade-verket var det kun to av viserne som lå på plass og som jeg fant…

Var det ikke noe fra Tovborg med likevel, ref. under? Eller nevnte du bare noen tilfeldige? Ikke henta min enda.

The box is sold for €200 (excl. VAT and shipping) with a NEW edition artwork by each of these artists: Alexander Tovborg, Alicja Kwade, Daniel Buren, Hesselholdt & Mejlvang, Jenny Holzer, Jeppe Hein, Katharina Grosse, Martin Creed, Monster Chetwynd, Nico Vascellari, Tania Bruguera and Tosh Basco (FKA Boychild).

Masse mer i boksen!

1 Like

Var heldig som fikk hele 6 av viserne jeg altså

3 Likes

Jeg har en uåpnet pakke som jeg selger til kostpris. Holder til i Tønsberg :slight_smile:

1 Like

Dette var jo som en julekalender! :smiley:
Gleder meg til neste.

3 Likes

Rok noen bilder i farten av boksen. For de som har ønsket å se den.

Fikk 3 av de 9 viserne som er lovet av Kwade. Virker ikke ut til at noen har fått det riktige antallet enda :-).

Mye bra her. Men ikke helt meg. Så selger til kostpris i Stavanger for den som måtte ønske å kjøpe en (kan sende).
















7 Likes

Jeg fikk alle 9 :wink:

2 Likes

Hvordan er det med tollgebyr på dette? Fått beskjed om å betale 330,- er dette riktig siden pakken er >300 eksemplarer?

1 Like

Dette lurer jeg også på…! Noen som vet? :face_with_raised_eyebrow:

2 Likes