Making a Martyr - AFK (02.04.2018)

Angrep på “offeret” Listhaug. Hun fremstår som offer, men er alt annet enn et offer, med sine høyreradikale (=rasistiske) anti-humane holdninger. Når hun blir avkledd viser bl.a. Mein Kampf, som viser til den brune gørra av politikk hun og mange i FrP støtter.

Er de kommunist, Sundgaarden?

Marxist, og støtter også Lenins forskning på klassesamfunnet i Russland før 1917. Marx, Engels, og Lenin var store forskere som avdekket problemene (motsetningene) i kapitalistiske samfunn.

Hvis det bare er et angrep på Listhaug så forstår jeg ikke helt relevansen til teksten i bakgrunnen, blir i så fall litt kjedelig for min del, fokuset på Listhaug er vel omtrent like spennende som angrep på Trump. Når en barnehagelærer havner på forsiden av VG med kritikk av Listhaug fordi hun omtalte Norsk politikk som en barnehage, og at det var nedsettende, så blir det litt vel “åpent mål”.

Ellers så er vel den brune gørra mer Tybring-Gjedde enn Listhaug. At det eksisterer personer i Frp som støtter det er vel omtrent like interessant som du finner individer i Rødt / SV som har meninger som er langt unna den generelle partilinja, det har svært liten relevans for politikken som føres (og takk og lov for det)

AFK sin kommentar på Facebook:

-Making a Martyr- distraction by polarization.
While we argue among ourselves, we lose sight of the events that have brought us here.
Where would we be if we discussed the causes of forced migration rather than dehumanizing migrants to alleviate our conscience?
Hate can’t be fought with hate.
Happy Easter!

5 Likes

Jeg tror ikke vi hadde vært så mange andre plasser.

Jeg vil påstå at du Fremtrer som en kapitalist…:ghost:

Jtraet: Da må du lære deg definisjonen på kapitalist. Å tjene penger innenfor et kapitalistisk system er ikke det samme som å være kapitalist.

Nå får det full dekning på 21-nyhetene hos tv2 :slight_smile:

Det har skapt masse reaksjoner på tv2 nyhetene sin facebookside. 1800+ kommentarer hvor andre saker ligger på 50 +/-… så det gjør som gjerne gatekunst skal gjøre… provosere/skape engasjement.

8 Likes

Bare synd at så mange missforstår budskapet, men det er jo forståelig også… Spessielt om man får trødd en mikrofon opp i tryne og må svare på direkten :wink:

Håper det fortsatt er der på lørdag! :grinning:

Som nevnt, trøkk i den her, og det er bra!

2 Likes

Korsfestet på oppstandelsens dag, en dypere mening eller manglende religionhistorisk kunnskap? Vil vi se en gjenoppstått Listhaug ved Ernas høyre hånd om 40 dager?

Vel, uansett, ikke la bekreftelse av egne synspunkt komme i veien for god kunst!

En liten påskenøtt til slutt, hvem kan ha ytret noe som det her:

“The role of the artist is to respect you, help you connect more deeply, and then leave it up to you to decide how to behave.”

Peace!

Jeg likte hun som ikke akkurat oppfattet Listhaug som Jesus

Hæ? Skulle det ligge noe mening bak kunst? Nei, det vil jeg ha meg frabedt. Flere koselige bilder takk! Helst av kosebamser, fake tagger, fiskere og ballerinaer. Jeg mener: hvordan i faen skal jeg få flippet noe sånt til fire ganger prisen to dager etter at jeg har fått røret i posten?

7 Likes

Vi kommer nok til å se mye mer til Listhaug fremover i politikken. Det er ikke lenge til hun tar over FRP skuten fra Jensen.

Kanskje AFK hadde dette også i tankene… det tviler jeg på. Men vi vet jo aldri.

Er det noen av dere som hadde kjørt denne opp på veggen? :smiley:

1 Like

Gnageren: Ja, selvsagt? Flott på vegg! Får i gang tankevirksomhet hos besøkende :slight_smile:

Haha… ja kanskje jeg skulle bytte ut Pøbel Bunad…:joy:

Skulle ønske det men kan ikke med god samvittighet si ja, redd den hadde havnet i en mappe :thinking:

En korsfestet Sylvi Listhaug på veggen…
Fytterakkern. Nei.

:slight_smile:

1 Like

Og her hadde det endelig begynt å bli litt mindre prat om Sylvi på arbeidsplassen før påske… takk for den AFK… :cry:

1 Like

Nå har Hareide også kommet på banen. Usmakelig sier han. Men det er jo han litt programforpliktet til å si…:blush: