Making a Martyr - AFK (02.04.2018)

Ikke mulig å få dette for 9000 på finn nå? er jo en haug av de til salgs.

1 Like

11 stk til salgs burde gi en kjøper gode forhandlingskort ja…

1 Like

Tar også imot til venner og bekjente for 9000/stk om noen har noen flere de vil bli kvitt

1 Like

Tror nok Shagga er seriøs også, MaM tviler jeg skal gå så mye høyere enn det. AFK sine siste trykk har ikke lagt noe spesielt høyere enn det. At folk har vært kjempeheldig/betalt overpris første 10 dagene etter release tror jeg ikke setter standarden for prisen.

@Ulrik og @Gulosten
Har sendt mailer og bud, ingen konkret committments enda.

@Norpimp Mye mulig, men er det noe 2020 har lært oss (på mange måter) er det vell at ingen aner hva som er rundt neste sving :sweat_smile:

2 Likes

MaM V2 ?

En rolig Lørdag, Desperado gjør unna frokost / Lunsj = Brunch til barna og kona er ute på Rema og handler. Yes, gjør klar en “White Temple” te i koppen og skal til å lese noen aviser (Nei ikke digitalt, men papir, altså ordenltig kos). Men tar en siste “refresh” innom SoMe på mobilen mens jeg ligger på sofaen og ser dette:

https://www.facebook.com/209735895864644/posts/1715798775258341/?d=n

Te’en er fortsatt varm og takk for det, ellers hadde far i huset fått 1. gradsforbrenning (Jeg bruker ish 90 grader varmt vann og ikke 80)

Jeg ser skrått over mot MaM (i Selvin mappe, da den flyttes litt her og der for å finne veggplass) og flirer. Jeg leser ikke kommentarene, men blir liggende å se mot MaM og ble litt trist. Trist på vegne av Sylvi. Stakkars Sylvi, hun trenger virkelig hjelp. Hun er ensom og trist inni seg. Hun spiller et offer. Tankene går og flere ting dukker opp mens jeg stirrer på MaM.

Te’n begynner å bli drikkanes og tar en slurp og sier til meg selv “Så bra at jeg fikk tak i MaM”., kanskje vi får en MaM 2.0 snart. Eller kanskje ikke MaM 2.0, men jeg kan fortsette å nyte MaM, fordi det var vel ikke siste “synsing” fra Sylvi.

Kunst er herlig, god helg

7 Likes

Gleder meg til fremtidige besøk og eventuelle diskusjoner som kan oppstå etter at gjestene har besøkt gjestetoallettet vårt :blush:

33 Likes