Hei
Jeg har en innrammet Martin Whatson - Angel (Sky Blue) TP hengende hjemme med hvit ramme, dobbel hvit passpartout og tenker på å endre litt på hva jeg har i leiligheten.
Hva tenker folk at dette ligger på i verdi?
Hei
Jeg har en innrammet Martin Whatson - Angel (Sky Blue) TP hengende hjemme med hvit ramme, dobbel hvit passpartout og tenker på å endre litt på hva jeg har i leiligheten.
Hva tenker folk at dette ligger på i verdi?
Jeg vet ikke, men sykt kul leilighet 

Vet ikke jeg heller, kult bilde.
Men likte veldig godt det stuebordet, hvor fikk du tak i det? 
Takker for skryt, dette er da et av salgsbildene fra når leiligheten ble solgt i september/oktober. Savner den litt, men mer fornøyd med ny leilighet og da må også kunst tilpasses 
Bord er retro bord arvet. orginalt kjøpt av mormor i 1950. Solgt i januar, overraskende stor interesse hver gang jeg har solgt noen av retromøblene mine.
Selges ofte slike bord, problemet er å finne bord der teakfiner finishen ikke er helt ødelagt.
Får se hva markedet vil kjøpe det for, har lyst på å skaffe meg en Toy.