Martin Whatson - Angel Sky Blue TP

Hei

Jeg har en innrammet Martin Whatson - Angel (Sky Blue) TP hengende hjemme med hvit ramme, dobbel hvit passpartout og tenker på å endre litt på hva jeg har i leiligheten.

Hva tenker folk at dette ligger på i verdi?

Bilde på ekstern server

Jeg vet ikke, men sykt kul leilighet :wink::ok_hand:t2:

Vet ikke jeg heller, kult bilde.

Men likte veldig godt det stuebordet, hvor fikk du tak i det? :smile:

Takker for skryt, dette er da et av salgsbildene fra når leiligheten ble solgt i september/oktober. Savner den litt, men mer fornøyd med ny leilighet og da må også kunst tilpasses :smile:

Bord er retro bord arvet. orginalt kjøpt av mormor i 1950. Solgt i januar, overraskende stor interesse hver gang jeg har solgt noen av retromøblene mine.

Selges ofte slike bord, problemet er å finne bord der teakfiner finishen ikke er helt ødelagt.

Får se hva markedet vil kjøpe det for, har lyst på å skaffe meg en Toy.

1 Like