Martin Whatson - Behind The Curtain, Landscape Variant Edition

Om noen skulle ha fått eller snart få denne i posten og funnet ut at de ikke har plass på veggen, at den ikke passer med sofaen, eller rett og slett skulle ha blitt nedstemt av sin bedre halvdel, så er jeg interessert. Også om det skulle være av andre årsaker.
Lover å ikke “oute” noen for flipping :slight_smile:
Min mailadresse sender meg tydeligvis (og sikkert fortjent :slight_smile: ) rett i junkmailen til Wendy, for jeg fikk ingen fellesmail som andre fikk etter lotteriet og heller ingen respons på oppfølgingsmail

Er fremdeles på jakt etter denne, dersom noen skulle ha brukt litt mer penger enn planlagt i helgen :slight_smile:

Ser det er et par av dere som forsøker å få dette på finn til 8 000,- og til dere vil jeg bare beklage. Etter som dette er en gave og tidsfristen ikke er så god, så må jeg dessverre vike fra mine prinsipper om å gjøre et godt kjøp, og heller bidra til å holde prisene midlertidig oppe :slight_smile: Det roer seg sikkert når det begynner å komme noen ut. Eller, og dette tviler jeg på, så er dette den neste “Dancer” og da begynner dere for lavt uansett :slight_smile:

Kommer derfor på banen med et stående bud på 13 500,- + frakt til førstemann som kan levere

5 Likes

Der var det gjort!
Rask og dyr handel med et hyggelig medlem her :slight_smile:
Så da er finn-annonsene med 8 000,- igjen høyeste bud på markedet :slight_smile:

2 Likes

Grattis!

(Din rakker!)
:wink:

1 Like

Vanvittig kjøpekraft på deg jostein selv etter dolk lerret :slight_smile:

Haha! Den er nok litt redusert om dagen, delvis på grunn av kunstkjøp og delvis på grunn av en gjeng med murere og gravemaskiner som holder på i hagen. Men dette var som sagt en gave, og dermed et lite spleiselag. Derfor ble det heller ikke så dramatisk utslag pr. pers. at jeg måtte opp litt i pris :slight_smile:

4 Likes

Jeg feirer bursdagen min i neste måned. Med slike gaver er herved du og dine venner invitert.

7 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.