Martin Whatson Behind the Curtain main edition & HF

Hva synes folket om dette printet? Kjør diskusjon.


Liker det godt, selv om idén bak kanskje ikke er heeeelt original. Men stilen kjenner mange godt nå, og MW går som en kule.

4 Likes

Liker det, men har ikke helt bestemt meg om jeg skal gå for det enda.

1 Like

Må si jeg liker det veldig godt!
Går nok for det!

2 Likes

Helt ok, men det er det jo mye som er. Vekker ikke de helt store følelsene😀

1 Like

Jeg liker det, men var så heldig at jeg fikk tilslag på landscape versjonen, men hadde jeg ikke fått den mailen så hadde jeg slått til. 250 er en grei pris, men HF versjonen er for meg litt høyt priset.

1 Like

Fortell meg hva som er forskjellen på denne og climber?

Den er på plexiglass, derav prisen :slight_smile: Og at den er HF selvfølgelig :slight_smile:

Acrylic er ikke helt min ting, men for all del HF er alltid mer unikt. :wink:

Kjører nok på med denne.

1 Like

Landskapsversjonen var mye bedre, både pga motiv og trykkmetode, så skulle gjerne likt å få hendene i den.( var nok ikke blandt de heldige denne gangen )
Men som en god nr 2,til en “tredjedel” av prisen synes jeg denne er verdt pengene. Men om den gir meg noe,eller er orginal,tja…

Skulle ønske det ihvertfall var litt handfinish på dem. Men jeg liker godt motivet! Det er klassisk og han er godt kjent for denne veggen. Kanskje også litt fordi jeg ser denne hver dag jeg kommer hjem fra jobb :joy:

13 Likes

@Tommy_Jensen Fett bilde. Kan du oppdatere meg,hva heter dette for et bilde? Digger den komboen.

Dette er litt mer horisontalt komponert.

Samme som alle dem andre. Behind the curtain. Har ikke noe mer navn som jeg kjenner til. Kanskje Old news variant ettersom utstillingen het så.

Flott innramming, mulig det blir noe sånn på min også :wink:

Hehe. Den er original til lerretet Martin har tagget over.

Ja, blir nok neppe eksakt. Men kult med gull og i den stilen :wink:

Tenkte jeg skal prøve meg på en slik en. Blir første gang jeg prøver meg på et slipp, er det noen av dere veteraner som kanskje kan dele noen tips?

Anbefaler kurset “Anger Management”, Modul 3.

9 Likes