Martin Whatson Behind the Curtain main edition & HF

I tilegg til Anger management, ha blodtrykksmedisinen klar.

1 Like

Hvordan fungerer opplegget? Første mann til mølla eller loddtrekning av alle som har meldt sin interesse?
Ser det ikke står noe om når det starter…

Er det noen som vet når slippet er?
tempting

4PM NORWAY ON THURSDAY 2th March

1 Like

Det er førstemann til mølla.
Du må gå inn på release siden til graffitiprints litt før kl16 på torsdag… du vil ikke se printene før 16:00 sharp. Da dukker dem opp på lik linje som klistremerkene som ligger der. Like før 16:00 er det bare å starte å slå F5 frem til printene dukker opp. Med litt nybegynnerflaks er du kanskje heldig og treffer i riktig øyeblikk. Som regel går dem direkte i utsolgt. Lykke til.

Let the games begin :laughing:

1 Like

Liker denne mer og mer. Synd den ikke er HF.

2 Likes

Tror jeg begynner med F5 allerede nå… for å være på den sikre siden

2 Likes

De er lagt ut nå på Graffitiprints, men “add to cart” vil ikke komme før kl 16.00 på Torsdag :slight_smile:

2 Likes

Den forsvant fort, ja…

Graffitiprints kan suge meg baklengs…

"N.B - Shopify - you have 5 minutes to check out, after you click add to cart you must click the RED CHECKOUT button on the page that comes next, if the prints are in your basket then you have been successful."

Fikk addet den - trykte red checkout - printet var fortsatt i kurven - logget inn med en gang - fikk beskjed om at et produkt jeg hadde lagt i kurven ikke lengre var tilgjengelig.
5 minutter meg i analen.

1 Like

Ditto her. Jeg var ferdig etter 1 minutt (måtte bare endre kort hos Paypal) og fikk samme. Blerh.

Tilsvarende her. Hadde i kurven, men forsvant.

La produktet i handlekurven instant etter release, var på denne siden klokken; 16.00:32

Når jeg trykte continue fikk jeg melding at det var utsolgt.

Samme skjedde med meg. Fikk den i kurven og trykket meg videre. Var plutselig vekke når jeg skulle betale.

Ikke vet jeg. Men måtte du ikke vært innlogget først?

Jeg bommet helt på denne… Satt og oppdatere under “Featured” filter. Istedenfor “New to old”

Skulle tro det hadde vært en fordel å vært innlogget først ja. Men uansett, man kan begynne å lure på hele opplegget!!

Satt å oppdaterte på “New Releases” men skulle jo vert inne på “All products” :joy:

Helt greit at det ville vært en fordel å være innlogget, men når de skriver i klartekst at man har 5 minutter på seg så lenge man fikk den i kurven etter å ha trykket på den røde “checkout” knappen, så hadde jeg ikke all verdens til panikk for å måtte logge inn.