Martin Whatson behind the curtain :)

Hei!
Noen som selger behind the curtain?

Her ser det ut som det er et forummedlem eller forumleser som selger,akkurat nå som du var på jakt. Snakk om lykketreff👍

Ja snakk om flaks! :yum:
jeg venter med å selge min til etter jeg har vunnet i GP lotteriet :blush::+1:

Til finn brukerens forsvar, så tror jeg annonsen på finn kom opp først i dette tilfellet :stuck_out_tongue:

PS: ikke min annonse

Jo den kom nok før,men det er litt «mystisk»at det til stadighet skjer,men men. :+1::+1:

De siste utgavene av BTC er utrolig tøff da, kan dette slippet få noe å si for prisen på tidligere utgitte BTC??

Snakke med han. Va vist mange som kom med bud på bildet. Mye pga rammen. Blei litt i det dyreste laget for min del. Men når eg såg bilde så blei eg gira på å kjøpa det :stuck_out_tongue: Derfor legger det ut her og ser om folk selg :smiley:

Ja der har du den igjen. Meget tøft trykk,men nå kan du like gjerne vente til de slipper 150 nye i slutten av måneden. Lotteri da,men man kan jo alltids være den heldige.

Er det egentlig så veldig dyrt? Tatt i betraktning innramming etc.

Edit; leste annonsen litt nærmere. Forstår det slik at rammen fjernes ved salg…

Kunne få med innramming men da va prisen litt høyere

Ganske påkostet ramme, men synes den var litt voldsom til det trykket. Med landscape varianten ville den ramma vært perfekt.

Enig med OnkelJ her om at det kan være smart å vente til slippet senere denne måneden.

Fikk lyst på trykket selv…! Det kuleste trykket av whatson i den prisklassen

Det er ingen dårlig pris for det bilde når han tilbyr det inkludert ramme for 1500 ekstra…

Enig i at prisen med ramme er god.

Jeg har en :slight_smile:

Jepp. Jeg har en🙂

Det er vel ditt @Husned bilde som selger her,er det ikke??

Stemmer det:)

Akkurat,virket bare ikke slik på måten du omtalte deg selv lengre opp i tråden🤔

Har du ikke sett Seinfeld sesong seks episode 19? :slight_smile:

Jeg kan plukke det ut av rammen til deg. Så du har råd til det.da blir det bare 8500 som det står i annonsen. Da kan jeg og sende det i tube. Enkelt å greit :slight_smile:

Ja men @Per_Gunnar_Norenes jeg har jo sagt jeg ka ta printet ut av den dyre rammen for deg? Å da er det vel ingen problem siden du sa prisen var litt høy med ramme på. Er vel bare å kjøpe da? :thinking: