Martin Whatson Beyond the Wall 1/1 / Auksjon med minstepris / Med originale spacere






MARTIN WHATSON BEYOND THE WALL 1/1’S

35 Colour Screen Print On 300 Gsm Somerset satin Paper
Colours are rotated layer by layer making all colour combinations unique
Signed By The Artist
1/1 all Unique
100 x 71 cm + ramme
2021

Profesjonelt innrammet med Originale Spacers
99% Museum Glass.

Auksjonslutt søndag 04.12.2022
Klokken 22.30
Minimum bud økning 500,-
5 minutter sniper
Bilde befinner seg i Asker området

Minstepris 29 000,- ca min totale kostpris med innramming og frakt.

8 Likes

Gir denne ett løft :blush:

1 Like

:wink:

2 Likes

Lite respons her. Folk prøver å la denne gå under radaren slik at de skal ha mindre konkurranse? :slight_smile:

Jeg er ikke den største MW tilhengeren (jeg har stag sånn at jeg er ryddig på det), men denne synes jeg faktisk er veldig gjennomført. Ramme + +. Hadde det ikke vært for en strømregning så høy at jeg har solgt en nyre på svartebørsen så kanskje… er jo snart julelønn…men synes i det minste du fortjener litt respons på dette verket @T-R :slight_smile:

4 Likes

Takk for tilbakemeldingen :blush: Vi får håpe det tar av mot helgen :ok_hand: Nå er i allfall prisen ekstremt fin for kjøper. Spacers er ikke bare bare å få tak i også :exclamation:

Kan det være nettopp innrammingen som gjør at det er så lite respons? Innrammingen er utvilsomt gjennomført og ser pent ut. Men… jeg ville rammet inn på nytt da jeg har en helt annen stil.

Så for min del (og vet det gjelder flere) har innramming generelt svært liten verdi, med mindre selger tilfeldigvis har samme type innramming som jeg ønsker.

Ønsker deg uansett masse lykke til @T-R .

11 Likes

Det kan være flere faktorer, men om selve rammen føles feil ut så skulle jeg tro spacers, bilde og kanskje glass kan brukes på riktig ramme for eventuelt ny eier :slightly_smiling_face: Vi får se hva som skjer :ok_hand:

4 Likes

Kunne ikke fått en finere ramme på den etter min mening

3 Likes

Meget pent rammet inn👏

1 Like

En liten lørdags bump :sunglasses: Minner om at denne går til i morgen kveld :ok_hand:

Kjøre uten minstepris? :innocent: Da får du nok fart på byingen :smile:

2 Likes

Hehe :slightly_smiling_face:

1 Like

Veldig fint verk. Nydelig ramme. Dessverre langt utenfor mitt budsjett.Lykke til med salg!

1 Like

Takker :blush:

1 Like

15 min folkens, satan dette er bra priset. Verste fall ta av rammen, sprqy den svart så har su tidenes ramme.

2 Likes

Da ble denne værende for nå og tråden kan lukkes :slightly_smiling_face:

1 Like