Martin Whatson - Dancer - 26 Nov. 3 PM

Du har egentlig tapt om de først har bestemt seg for å momse. Du kan be om å få igjen moms, men det tar 6 måneder å behandle søknaden som du i de fleste tilfeller vil få avslag på.

Graffitiprints har faktura på tuben merket med print og pris… Så ‘smellen’ kommer uansett :slight_smile:

1 Like

Noen som vet hvilken side man må oppdatere? Forsiden eller siden med selve trykket?

1 Like

Blir fort å prøve seg her merker jeg! I mine øyne hans aller beste motiv, selv om jeg er enig med Bambi om at originalen er i en litt annen liga.
Er i utgangspunktet skeptisk til trenden med alle fargevariantene, men når han først velger det er det bra at han slipper alt samtidig. Da blir det mer transparent og man vet hvor “unikt” hvert eksemplar er. Dette forutsetter selvfølgelig at det ikke dukker opp enda flere varianter ved en senere anledning, noe jeg både tror og håper ikke vil skje.

Lurer på det samme?

Jeg mener det er forsiden da URL’en på selve produktsiden endres ved slipp, men gjerne greit å kjøre automatisk sjekk etter endringer på begge sider :slight_smile:

Hvordan kjører du automatisk sjekk etter endringer? Regner med at du vil dele det her. :smiley:

Ikke noe problem med å dele, er lite kjøp herfra for tiden. Det er ikke hokuspokus :smile:

Jeg har selv brukt Check4Change til Firefox til dette formålet. Der kan du markere en tekst og be den sjekke hvert sekund etter endringer, den reloader da siden kontinuerlig til den registrerer en endring.

Jeg pleier da feks markere tekst hvor det feks endres fra ‘Coming soon’ til ‘Buy now’. Dette hjelper ikke når produktsiden endrer seg, så kjør lignende på hovedsiden og.

Så kan man velge at den enten skal spille av en lyd, sette fokus på fanen hvor endringen er og mer når den ser en endring.

Kjører gjerne flere faner, men blir kaos når alle finner ting samtidig. Har dog vunnet en god del slipp med dette (liker jeg å tro).

Finnes sikkert også lignende addons til Chrome osv.

Lykke te!

3 Likes

Lykke til alle sammen :slight_smile:

1 Like

det gikk fortere enn noen gang…

Gikk rett til helvette…

oy, det var sekunder gitt…

Umulig…

Hah, sykt. Nesten så jeg tror det er noe feil?

Jaja! :slight_smile:

samme her

Det gikk jo ikke…

ingen sjangs i går, fikk i dag :smile:

2 Likes

Steike, det der gikk unna!

Ble en Main Edition på oss :grinning:

Like bittert å gå glipp av hver gang! Neste gang :wink: