Martin Whatson - Eternal Reflection 2m x 2m

Eternal Reflection 1/1 2 meter x 2 meter vurderes solgt. Dette er versjonen med jordkloden bak. Selve hovedverket til Martin Whatson.

Høy prisklasse.

Svar på priser og henvendelser tas face2face med de som skulle være intressert. :slight_smile:

13 Likes

Slurp!

Så dette selges bare til de som bor i nærheten av deg? Hvorfor ikke komme med en pris?

1 Like

Du får garantert lov til å kjøpe det selvom du bor utenfor Oslo sentrum… :wink:
Hvorfor komme med en pris når man ønsker diskresjon? Både selgere og kjøpere har sjeldent behov for å dele priser med folk som bare er nysgjerrige. Vil du ha det nok er det jo bare å starte med en tlf.

Lykke til med salget @JonasLeborg Dette er rått !

Har ikke denne karen eget galleri hvor dette kunne selges mer diskret enn på internett, hvis diskresjon var det man ønsket?
Tror ikke diskresjon er i fokus her.

Men helt enig med deg. Folk som bare er nysgjerringe er irriterende.

1 Like

Jeg er ikke så anonym og diskret type jeg. Jeg vil at alle skal se det jeg anonyme onkeljohn, jeg syns det er kjempekult å vise det frem. :slight_smile: Hva prisen angår så får vi se hva den heldige kjøperen er villig til å betale, samt om jeg er villig til å selge dette sinnsyke verket til den prisen. :slight_smile: Det er et par stykker som har tatt kontakt med meg og fått en pekepinn på prisen, så vi får se hvem denne piecen havner hos en gang i fremtiden. Morro for alle dette. Ha en fin helg!

Jeg er bare nysgjerrig på pris, for dette er det beste jeg har sett av MW

1 Like

Hadde du gitt en pekepinn på pris her hadde du vel kanskje fått flere interessenter… jeg kunne gjerne tenke meg å vite hva du tenker om pris så kunne jeg tatt en rask vurdering om dette var for meg eller ikke. Men jeg gidder ikke begynne å grave etter pris, tenker at kanskje jeg ikke er et unikum her?

6 Likes

Jeg ringer deg etter Lotto-trekningen i kveld, Jonas!

Konge!