Martin Whatson - Eternal Reflection

Holder til i Bergen. Send meg en melding om du ønsker å selge til en fornuftig pris.

Jeg ønsker ikke å selge, men lurer på hva som er en fornuftig pris? :slight_smile:

Det kommer vel jeg og potensiell selger frem til i fellesskap… :wink:

Det gjør dere nok :slight_smile: Men kanskje til din fordel om du ordlegger deg på en annen måte, her høres det ut som du vil gjøre et kupp :slight_smile: Men responsen har kanskje vært stor?

Det er vel ingen som forventer et kupp på dette motivet…
Jeg har enda ikke sett ett til salgs med angitt pris, og tenker da at den som evt skulle ønske å selge kommer med utspill. @Calizto har kanskje en formening om hvor mye ER er verdt?

Nei, vanskelig å si… Men selvfølgelig alt etter hvilken farge/editon. Dem blir solgt for 1100gbp og oppover til 1500gbp på BF. Men ulempen med å kjøpe fra utlandet er jo risikoen for moms/toll.

Jeg tror det er vanskelig å finne en i Norge nå til under 15k, men du kan jo være heldig :slight_smile: Jeg hentet mitt eksemplar fra utlandet.

Du får ha lykke til på jakten allefall :slight_smile:

Fra 13000 og oppover avhengig av farge. De varmeste fargene er mest populære. Solgte nylig et innrammet TP til 17000 som jeg synes er en god pris for kjøper mtp innramming til 3500 og opplag på 3. Dette er et av bildene man betaler “markedspris” når det først er tilgjengelig

Ligger en på bay

Det var den jeg kjøpte #1/25, men mulig han har flere av den :stuck_out_tongue_closed_eyes:

ser sånn ut :smile:
http://www.ebay.com/itm/Martin-whatson-eternal-reflection-/251978009371?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3aab0f4b1b

I boks!

3 Likes

Den som lå på bf? :wink: fet

Ja - men jeg valgte å bytte innrammingen.

Tøff :slight_smile: